نصب فیلتر شکن ساده و سریع برای واتساپ

نصب فیلتر شکن ساده و سریع برای واتساپ

دانلود وی پی ان قوی برای پیام رسان خارجی

امروزه شبکه‌ های اجتماعی زیادی وجود دارند که کاربران مختلف از آن استفاده می‌ کنند. اما یکی از محبوب‌ ترین و پر طرفدار ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی جهانی برنامه واتساپ می‌ باشد. این برنامه امروزه در کشورمان ایران دچار محدودیت ‌های شدیدی است. که باید به کمک یک فیلتر شکن سریع و قدرتمند محدودیت های این برنامه را از بین ببریم.

استفاده از فیلتر شکن سریع با کارکرد آسان برای واتساپ

وی پی ان ‌های زیادی در بازار وجود دارند اما همه آن ها از رابط کاربری مناسب برخوردار نیستند. یعنی استفاده از خدمات بعضی از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار به قدری پیچیده است. که بسیاری از کاربران از پس این کار بر نمی ‌آیند. اما ما می‌ توانیم با دانلود یک فیلتر شکن ساده و قدرتمند به راحتی از خدمات vpn استفاده کنیم.

استفاده راحت از سرور های زیاد و باکیفیت

هرچه سرور های وی پی ان مورد استفاده ما بیشتر و پرتعداد تر باشد، احتمال برقراری اتصال برای ما بالاتر خواهد رفت. چرا که ترافیک اعمال شده کاربران بر روی سرور ها پخش می‌ شود. و هیچ سروری به دلیل شلوغی بیش از حد از دسترس خارج نخواهد شد. یا دچار افت کیفیت نمی‌ شود. البته گفتنی است که تعداد بالای سرور ها به تنهایی کافی نیست و حتماً کیفیت نیز بسیار مهم و ضروری است.

چگونه با یک فیلتر شکن سریع واتساپ را رفع انسداد کنیم؟

برای انجام این کار ابتدا نیاز است برنامه ‌ای که آن را برای دور زدن محدودیت‌ ها نصب کرده ‌ایم را اجرا کنیم. بعد از اجرا کردن vpn مورد نظر باید آن را فعال کنیم.
پس از فعال سازی و متصل شدن به یکی از سرور های قدرتمند برنامه کافی است که برنامه واتساپ را اجرا کنیم. پس از اجرا شدن واتساپ خواهیم دید که هیچگونه محدودیتی بر روی آن اعمال نشده است.و در واقع برنامه ما رفع انسداد شده و می‌ توانیم از تمامی ظرفیت‌ هایش استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *