روش اتصال به فیلتر شکن سریع خروس جنگی

روش اتصال به فیلتر شکن سریع خروس جنگی

دانلود خروس جنگی وی پی ان برای آیفون

به جز وی پی ان‌ های خارجی فیلتر شکن‌ های ایرانی مختلفی وارد بازار شده‌اند که به ما کمک می‌ کنند تا بتوانیم از این طریق محدودیت‌ ها را از بین ببریم. و به علت اینکه این نوع فیلتر شکن‌ ها متناسب با نوع اینترنت ایران هستند. راحت‌تر می‌ توانیم به آن ها متصل شویم و فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم.
برای مثال یکی از فیلتر شکن‌ های فعال و قدرتمند در کشور ما وی پی ان سریع خروس جنگی می‌ باشد. و با اسم بامزه خود کاربران را به خود جذب کرده است و همچنین می‌ تواند خدمات عالی را به ما ارائه کند.

تنها سرور های فیلتر شکن خروس جنگی

تنها سروری که این فیلتر شکن قدرتمند از آن برخوردار می‌ باشد در کشور آلمان است. چون سرور های آلمانی سرعت بسیار خوبی را می‌ توانند در اختیار کاربران قرار دهند. چون لازم به ذکر است که در کشور آلمان تعداد زیادی سرور وجود دارد. تا کاربران بتوانند به هر کدام از آن ها متصل شدند و ترافیک زیادی بر آن ها اعمال نشود.

نحوه کار با فیلتر شکن خروس جنگی

برای اتصال به این فیلتر شکن شما اصلاً لازم نیست کار سختی انجام دهید. چون متصل شدن به این برنامه فقط با یک گزینه انجام می‌ شود و آن هم گزینه اتصال خودکار است. که کافی است بر روی آن کلیک کنید تا بتوانید اتصال نامحدود خود را ایجاد کنید. فقط تنها نکته‌ای که مدظر است این است که اگر شما به صورت دستی سرور های مورد نظرتان را انتخاب کنید. ممکن است گاهی اتصال خوبی برای شما ایجاد نشود و یا طول بکشد اتصالتان برقرار شود. اما در نهایت اگر صبر کنید یک اتصال قدرتمند و ایمن برای شما شکل خواهد گرفت.

مناسب برای سایت خارجی

به دلیل اینکه این برنامه نامحدود می‌ باشد و محدودیتی در اتصال به سرور های فیلتر شکن وجود ندارد. شما به راحتی می‌ توانید با استفاده از این برنامه به تمام سایت‌ های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. و محدودیت موجود در آن ها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *