دانلود فیلتر شکن قوی سوپر برای اندروید

دانلود فیلتر شکن قوی سوپر برای اندروید

دانلود برنامه سریع Super VPN نسخه مود شده

برای رفع انسداد وب‌ سایت‌ ها، برنامه‌ ها، شبکه‌ های اجتماعی و سرویس‌ های پخش آنلاین می توانید از فیلتر شکن سوپر وی پی ان استفاده کنید. همچنین می توانید هنگام مرورگردی در اینترنت تمام محدودیت‌ ها و فایروال‌ های سایت ها و برنامه های مسدود شده را به سادگی دور بزنید. این عمل با اتصال به سرور های قدرتمند این فیلتر شکن امکان پذیر است.

نماگرفت

ویژگی های اصلی فیلتر شکن Super VPN :

۱_ ایمنی بالا هنگام اتصال به مکان های عمومی

این برنامه از امنیت اطلاعات شما هنگامی که به اتصالات نامطمئن در مکان های عمومی متصل شده اید، محافظت می کند. این عمل از طریق رمزگذاری اتصالات شما در بالاترین درجه امنیتی صورت می‌ گیرد. به صورتی که این وی پی ان با عبور دادن اتصالات شما از یک تونل رمزگذاری شده، شرایطی را ایجاد می کند. که هیچ شخص ثالثی توانایی هک کردن اطلاعات و اتصالات شما را نداشته باشد.

۲_ محافظت از حریم خصوصی

این برنامه با کمک پروتکل های امنیتی گوناگون، از حریم شخصی شما در برابر تمامی خطرات احتمالی محافظت می کند. همچنین در کنار امنیت بالا این برنامه متعهد می شود که به هیچ عنوان سوابق مرور شما را ذخیره نکند و یا اطلاعات شخصی شما را با دیگران به اشتراک نگذارد. درکل گفتنی است که این برنامه تحت هیچ شرایطی بر فعالیت‌ های آنلاین کاربرانش نظارت انجام نمی دهد.

۳_ دسترسی سریع به سرور های موجود در فیلتر شکن سوپر وی پی ان

فیلتر شکن ما با توجه به موقعیت مکانی شما و با شناسایی آن، بهترین سرور را برای شما انتخاب می کند. به صورتی که شما می توانید به سرور مورد نظرتان متصل شوید‌ و با سرعت بالا در اینترنت گشت و گذار کنید. و در آخر لازم به ذکر است که این برنامه تعداد زیادی سرور در آمریکا، آسیا و همچنین اروپا دارا می باشد که می می توانید به هر کدام از آن ها متصل شوید .

نماگرفت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *