فیلتر شکن شتر مرغ برای اندروید

فیلتر شکن شتر مرغ برای اندروید

دانلود فیلتر شکن Ostrich VPN برای ویندوز

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ ها برای گوشی‌ های اندروید فیلتر شکن شتر مرغ می‌ باشد. این برنامه که با اسم Ostrich VPN در گوگل پلی وجود دارد. فیلتر شکنی پرسرعت و با کیفیت است که ۵۰۰ هزار کاربر فعال دارد. و با دریافت امتیاز ۴.۸ در گوگل پلی نشان می‌ دهد که می‌ تواند خدمات خوبی را در اختیار ما بگذارد.
ما در اینجا به چند مورد از مهم ترین ویژگی‌ های این فیلتر شکن اشاره می‌ کنیم. تا بتوانید با نصب این برنامه بر تمامی فیلترینگ‌ ها غلبه کنید. و از دیگر فیلتر شکن‌ های موجود در کشور بی‌نیاز شوید.

رفع انسداد انواع سایت ها

با اتصال به سرور های پرسرعت برنامه Ostrich VPN ما به راحتی می‌ توانیم هر نوع فیلترینگی را از بین ببریم. و به سادگی وارد سایت‌ های ایرانی و خارجی شویم و از خدمات موجود در این سایت‌ ها به صورت رایگان استفاده کنیم.
علاوه بر آن با قدرت بسیار بالایی که این برنامه دارد ما حتی می‌ توانیم ویدیو های دلخواهمان را در سایت‌ ها با کیفیت عالی تماشا کنیم.

فیلتر شکن شتر مرغ دارای قابلیت اتصال خودکار

برای استفاده سریع و راحت از این فیلتر شکن‌ ما می‌ توانیم از قابلیت اتصال خودکار آن استفاده کنیم. که برای این کار کافی است بر روی گزینه موجود در این برنامه کلیک کنیم. تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به بهترین و پرسرعت‌ ترین سرور متصل شویم. و بدون اینکه اتصال ما قطع شود بتوانیم به صورت نامحدود در کشور مرور خود را کامل کنیم.

Screenshot image

استفاده از پروتکل های مختلف

یکی از ویژگی ‌های مثبت در مورد این فیلتر شکن این است که این برنامه برخلاف بسیاری از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار از اکثر پروتکل ‌های وی پی ان استفاده می کند. تا بتوانیم مروری مطمئن و راحت را در اینترنت تجربه کنیم. و این امکان برای ما فراهم می شود که بتوانیم به انواع خدمات دلخواهمان در بستری مطمئن دسترسی پیدا کنیم.
انواع پروتکل ها در فیلتر شکن شتر مرغ:

Auto
IKEv2
VMess
OpenVPN
Websocket

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *