دانلود فیلتر شکن شنزو نسخه مود شده + رایگان

دانلود فیلتر شکن شنزو نسخه مود شده + رایگان

فیلتر شکن نامحدود Shenzo VPN برای کامپیوتر

فیلتر شکن رایگان شنزو به ما این امکان را می دهد که بر محدودیت های جغرافیایی غلبه کنیم. و به محتوای مورد نظر خود در سراسر جهان دسترسی پیدا کنیم.
همچنین با استفاده از این برنامه می توانیم به سایت ها ، برنامه ها ، بازی ها و مسدود شده دسترسی پیدا کنیم.
علاوه بر آن شما می توانید به خدمات نامحدود دیگری در این فیلتر شکن دست پیدا کنید.

رمزگذاری قدرتمند

فیلتر شکن قدرتمند ما دارای شبکه رمزگزاری پیشرفته می باشد. که این مورد از ما و اطلاعات موبایلمان در برابر هکر ها مراقبت می کند. در واقع رمزگذاری اینترنت سبب می شود که به هیچ عنوان دسترسی به اطلاعات خصوصی ما توسط افراد ناشناس ممکن نباشد.

پهنای باند نامحدود برنامه شنزو وی پی ان

از پهنای باند نامحدود نیز می توانیم با نصب این برنامه بر روی گوشی همراه خود یا کامپیوتر بهره ببریم. یعنی ما می توانیم در این فیلتر شکن به صورت بی نهایت به تماشای فیلم های آنلاین بپردازید. چون تمام سرور های این فیلتر شکن از قدرت عالی برخوردارند.

Screenshot image

سرور های نامحدود و پرسرعت

فیلتر شکن شنزو در کشور هایی مانند آمریکا ، کره ، هند ، ژاپن ، سنگاپور ، انگلیس ، اسپانیا ، روسیه ، استرالیا و … موجود می باشد . که ما می توانیم با یک ضربه بر روی هر کدام از آن ها اتصالی قدرتمند برای خود به وجود آوریم .

دریافت خدمات کاملا رایگان در فیلتر شکن Shenzo VPN

ما می توانیم این برنامه پر سرعت را به صورت کاملا رایگان بر روی گوشی همراه خود نصب کنیم . پس از آن می‌ توانیم به سادگی و بدون تجربه اولیه از امکانات آن بهره ببریم و به سایت های مسدود شده دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image

رفع انسداد شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین کاربردهای این برنامه رفع انسداد شبکه‌ های اجتماعی نظیر تلگرام می باشد. در واقع این برنامه به دلیل سرعت بالایی که دارد می‌ تواند به ما در دور زدن محدودیت های اعمال شده بر شبکه‌ های اجتماعی مسدود شده کمک کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *