دانلود فیلتر شکن رایگان برای گوشی شیائومی

دانلود فیلتر شکن رایگان برای گوشی شیائومی

دانلود برنامه برای شیائومی با لینک مستقیم

محدودیت های اینترنتی باعث شده اند که بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال فیلتر شکنی باشند که توانایی دور زدن محدودیت ها را داشته باشد. چرا که امروزه با افزایش این محدودیت‌ ها دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنت بین الملل غیرممکن شده است.
پس ما نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند برای گوشی های اندروید خود داریم که بتوانیم به کمک آن انواع محدودیت ‌ها را دور بزنیم.

کاربران گوشی های شیائومی باید چه فیلتر شکنی دانلود کنند:

بسیاری از کاربران امروزه به دلیل کیفیت بالای آن از گوشی های شیائومی استفاده می‌ کنند. این گوشی ها دارای سیستم عامل اندروید می باشند. بنابراین کسانی که از گوشی های شیائومی استفاده می کنند باید از فیلتر شکن هایی سازگار با سیستم عامل اندروید استفاده کنند.

از کجا فیلتر شکن برای گوشی شیائومی تهیه کنیم:

همانطور که گفته شد سیستم عامل این گوشی‌ ها اندروید می باشد. بنابراین بهترین منبع برای دانلود فیلتر شکن مانند سایر گوشی هایی که اندروید می باشد، برنامه گوگل پلی است.
یعنی ما می توانیم با مراجعه به این برنامه بهترین فیلتر شکن ها را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنیم. البته محدودیت های اینترنتی بر این برنامه نیز اعمال شده است. پس ما می توانیم از سایت های معتبر نیز برای گوشی اندرویدی خود مانند گوشی های شیائومی فیلتر شکن دانلود کنیم.

چگونه بفهمیم یک فیلتر شکن مناسب است یا خیر:

برای پی بردن به این موضوع ما می توانیم از راه های مختلفی استفاده کنیم. یکی از بهترین راه ها وارد شدن به برنامه گوگل پلی و مراجعه به بخش نظرات کاربران می باشد.
یعنی ما می توانیم کلمه فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنیم و با مراجعه به بخش نظرات کاربران متوجه بشویم که نظرات کسانی که این برنامه ها را نصب کردند در مورد آن برنامه چیست. و با توجه به بررسی آن ها فیلتر شکن مورد نظر خود را انتخاب کنیم. یا می‌ توانیم به سایت‌ های نقد و بررسی فیلتر شکن های مختلف وارد شویم و با توجه به مقاله های موجود در آن ها فیلتر شکن مناسب با معیار های خودمان را انتخاب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *