‌دانلود فیلتر شکن شیر با لینک مستقیم

‌دانلود فیلتر شکن شیر با لینک مستقیم

دانلود lion vpn برای اندروید + رایگان

فیلتر شکن شیر که به اسم lion vpn در گوگل پلی وجود دارد یکی از معروف‌ ترین برنامه‌ هایی است. که ما می‌ توانیم با دانلود کردن آن فیلترینگ‌ ها را در کشورمان از بین ببریم.
به دلیل قدرت بالایی که این برنامه دارد ما به وسیله آن می‌ توانیم تمام خدمات دلخواهمان را در بستری خصوصی و ایمن انجام دهیم. و از سرور های پرسرعت این برنامه برای نصب برنامه‌ های مختلف استفاده کنیم. این فیلتر شکن ویژگی‌ های مختلفی دارد که ما در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می‌ کنیم.

نصب هر نوع بازی با برنامه lion vpn

همانطور که گفته شد ما با این برنامه می‌ توانیم اپلیکیشن‌ های مورد علاقه خود را نصب کنیم. به گونه‌ای که به راحتی می‌ توانیم هر نوع بازی در سراسر کشور را برای خود نصب کنیم. و به صورت آنلاین یا آفلاین با بهترین سرعت و کیفیت آن ها را بازی کنیم.

حفاظت از تمامی فعالیت های ما

یکی از تعهداتی که این فیلتر شکن به ما می‌ دهد این است که از تمامی اطلاعات خصوصی موجود در گوشی همراه ما محافظت کند. به گونه‌ای که هر اطلاعاتی که در گوشی همراهمان داریم و تمامی فعالیت‌ هایی که در اینترنت انجام می‌ دهیم. توسط این برنامه رمزگذاری و خصوصی می‌ شود تا شخصی نتواند ما را ردیابی شناسایی کند.

دسترسی به سرور های جهانی با فیلتر شکن شیر وی پی ان

در بیش از ۶۴ کشور مختلف سرور های پرسرعت این برنامه پراکنده شده‌اند. که ما به صورت خودکار یا دستی می‌ توانیم به این سرور های پرسرعت متصل شویم. به دلیل اینکه سرعت تمامی این سرورها از قبل تست شده‌ اند، فرقی ندارد که ما به کدام یک از آن ها متصل می‌ شویم. چون در هر حالت اتصالی پایدار برای ما ایجاد می‌ شود.

اتصال به صورت رایگان

در فیلتر شکن شیر هر نوع ویژگی که وجود دارد به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ گیرد. یعنی برای اینکه بتوانیم از سرور های این برنامه استفاده کنیم ما نیاز نیست هزینه اضافی پرداخت کنیم. که این مورد باعث می‌ شود محبوبیت این فیلتر شکن بالا برود. و به صورت کلی این برنامه می‌ تواند نیازهای روزمره ما را برطرف کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *