نصب فیلتر شکن فعال و قوی در ایران از بازار

نصب فیلتر شکن فعال و قوی در ایران از بازار

دانلود بهترین فیلتر شکن موجود در کشور

همه ما نیاز به ابزاری داریم تا بتوانیم از محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت عبور کنیم. این محدودیت‌ ها ما را از خدمات زیادی محروم کرده اند.
که بهترین راه برای دور زدن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت همانطور که همه ما می‌ دانیم استفاده از یک فیلتر شکن مناسب است. برای انتخاب فیلتر شکن مناسب یک سری فاکتور ها را باید در نظر بگیریم تا انتخاب مناسبی داشته باشیم.

از کجا فیلتر شکن فعال دانلود کنیم؟

بسیاری از کاربران ایرانی فکر می‌ کنند که می‌ توانند از برنامه ‌هایی مانند بازار فیلتر شکن دانلود کنند. اما باید به این افراد گفت از آنجایی که این برنامه ‌ها خود ایرانی هستند و زیر نظر سیاست‌ های کشور ایران هستند. به هیچ عنوان نمی‌ توانند فیلتر شکن‌ ها را برای دانلود کردن کاربران قرار دهند. پس ما باید به دنبال منبع معتبر باشیم تا بتوانیم بهترین فیلتر شکن ‌ها را دانلود کنیم. می توان گفت بهترین منبع برای ما گوگل پلی خواهد بود.

ویژگی های فیلتر شکن مناسب و فعال در گوشی اندروید:

پس از اینکه منبع مورد نظر خود را مشخص کردیم باید به دنبال فیلتر شکنی مناسب بگردیم. همانطور که گفته شد برنامه‌ ای می‌ تواند خدمات وی پی ان و باکیفیت را به ما ارائه کند. که از یک سری ویژگی‌ های خاص که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت برخوردار باشد.

۱_ سرعت بالا و سرورهای مطلوب

می‌ توان گفت مهم ترین ویژگی برای یک فیلتر شکن مناسب این است که از سرعت بی‌ نظیر و بالا برخوردار باشد. این مهم وقتی برای ما فراهم می‌ شود که کیفیت سرور های فیلتر شکن مورد استفاده در حد مطلوب‌ باشد.

۲_ حفظ حریم خصوصی با افزایش امنیت

از آنجایی که هنگام استفاده از فیلتر شکن ‌ها خطرات زیادی نظیر به سرقت رفتن اطلاعاتمان ما را تهدید خواهد کرد. باید فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که از به روز ترین خدمات امنیتی برخوردار باشد. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم که فیلتر شکن نصب شده حریم خصوصی ما را رعایت کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *