فیلتر شکن رایگان برای فیسبوک اصلی با لینک مستقیم

فیلتر شکن رایگان برای فیسبوک اصلی با لینک مستقیم

دانلود وی پی ان برای فیسبوک نسخه پولی

امروزه خدمات بسیاری به دلیل محدودیت‌ های اینترنتی از دسترس ما خارج شده‌ اند. و ما توانایی استفاده از آن ها را نداریم. یکی از مهم‌ ترین خدمات استفاده از برنامه‌ هایی مانند فیسبوک می‌ باشد. چرا که فیسبوک یکی از معروف ‌ترین و محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی موجود در بازار است. که کاربران زیادی از آن استفاده می‌ کنند. بنابراین ما نیاز داریم یک فیلتر شکن مناسب برای این برنامه داشته باشیم.

Screenshot image

ویژگی های فیلتر شکن مناسب فیسبوک:

سرورهای پرتعداد و قوی

از آنجایی که فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه بسیار شدید است. فیلتر شکنی که از آن برای دور زدن این محدودیت استفاده می‌ کنیم باید از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد. تا ما بتوانیم به کمک آن این محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
سرعت بالا زمانی برای ما ایجاد می‌ شود که سرور های برنامه از تعداد کافی و کیفیت مناسب برخوردار باشد. و بتوانند برای ما اتصالی پایدار را ایجاد کنند.

امنیت کافی و مناسب

از آنجایی که این برنامه به اطلاعات ما دسترسی خواهد داشت. و هنگامی که ما از یک فیلتر شکن استفاده می‌ کنیم در واقع داده‌ های ما منتقل می‌ شود. باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که امنیت بالایی داشته باشد. تا احتمال به سرقت رفتن اطلاعات ما به حداقل کاهش پیدا کند.

Screenshot image

استفاده آسان از سرور ها و دیگر خدمات

این ویژگی برای راحتی کار ما خواهد بود. و هرچه یک فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که از رابط کاربری مناسب برخوردار باشد. و نیاز به ثبت نام نداشته باشد، کار را برای خودمان راحت‌ تر خواهیم کرد.

خدمات رایگان فاکتوری مهم در نصب فیلتر شکن فیسبوک

با افزایش قیمت اکانت فیلتر شکن‌ های مختلف موجود در بازار، کاربران اکثراً به دنبال فیلتر شکن هایی هستند. که خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار آن ها بگذارند. ضمن اینکه از کیفیت بالایی برخوردار باشند. و بتوانند از پس شدت محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت بر بیایند.

بنابراین با ویژگی‌ های گفته شده ما می‌ توانیم یک فیلتر شکن مناسب برای دستگاه خود نصب کنیم. تا با استفاده از آن بتوانیم فیلترینگ موجود در برنامه فیسبوک را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *