فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ قدیمی

فیلتر شکن برای گوشی سامسونگ قدیمی

دانلود وی پی ان برای گوشی همراه

بسیاری از افراد از دستگاهی استفاده می‌ کنند که قدیمی می‌ باشد. در نتیجه اندروید نصب شده بر روی آن ها نیز جزو نسخه ‌های قدیمی ‌تر می‌ باشد. اما امروزه بسیاری از برنامه‌ های ارائه شده خصوصاً فیلتر شکن‌ ها برای اندروید های نسخه بالا تهیه شده ‌است. که قابلیت نصب آن فیلتر شکن بر روی نسخه قدیمی گوشی های مختلف مانند سامسونگ وجود ندارد.

بنابراین افراد نیاز به برنامه ای دارند که از نسخه‌ های قدیمی پشتیبانی کند. تا بتوانند با متصل شدن به سرور های آن برنامه انواع خدمات اینترنتی مسدود شده را دور بزنند. و با رفع اتصالات آن ها از خدمات بین‌ المللی برخوردار شوید.

چه فیلتر شکن مناسب گوشی قدیمی می باشد؟

این افراد باید فیلتر شکنی نصب کنند که از نسخه ‌های قدیمی اندروید پشتیبانی کند. اما اکثر این برنامه ها خیلی وقت است که آپدیت نشده‌ اند و سرور های آن ها از کار افتاده اند.
بنابراین در مرحله نخست باید به دنبال فیلتر شکنی با ویژگی‌‌ های لازم باشیم.
که در ادامه به بررسی ویژگی‌ های لازم برای یک وی پی ان خواهیم پرداخت:

۱_ سرور های فعال:

اگر یک فیلتر شکن از سرور‌ های با کیفیت و پرسرعت برخوردار نباشد، عملاً هیچ دردی از ما دوا نخواهد کرد. چرا که نمی ‌تواند هیچگونه محدودیتی را برای ما دور بزند.
بنابراین در مرحله نخست باید از وی پی انی استفاده کنیم. که دارای سرور های با کیفیت و فعال باشد و همچنین از نسخه‌ های اندروید پایین پشتیبانی کند.

۲_ دارای امنیت بالا

ویژگی دیگری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، امنیت بالا می‌ باشد. چرا که با آپدیت ‌های جدید خدمات امنیتی بسیار با کیفیت ‌تر شده اند. اما از آن جایی که ما باید از فیلتر شکن‌ های قدیمی‌ تر استفاده کنیم. باید برنامه ای را انتخاب کنیم که بهترین خدمات امنیتی را با وجود قدیمی بودن دارا باشد.

۳_ کم هزینه بودن

از آنجایی که قیمت سرور های پولی بسیار افزایش پیدا کرده است. بهتر است که ما از فیلتر شکنی استفاده کنیم که یا از قیمت کمتری برخوردار باشد. و یا از خدمات رایگان و با کیفیت. پس هنگام انتخاب یک فیلتر شکن می‌ توانیم این فاکتور را نیز در نظر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *