نصب فیلتر شکن قوی از مایکت

نصب فیلتر شکن قوی از مایکت

دانلود فیلتر شکن رایگان با لینک مستقیم

با افزایش محدودیت های اینترنتی همه ما به دنبال فیلتر شکنی قدرتمند هستیم که بتواند این محدودیت‌ ها را برای ما دور بزند. و امکان دسترسی به آن ها را برای ما امکان پذیر کند.
اما موضوعی که این وسط وجود دارد این است که بسیاری از ما نمی دانیم که کدام منبع برای دانلود فیلتر شکن مناسب است. در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام یک از منابع برای دانلود فیلتر شکن مناسب است.

۱- آیا مایکت منبع مناسب برای دانلود فیلتر شکن اندروید می باشد؟

بسیاری از افراد به دنبال دانلود فیلتر شکن برای دستگاه اندرویدیشان هستند اما مشکل اینجاست که گوگل پلی که مرجع اصلی دانلود برنامه های اندروید می باشد. خود دچار فیلترینگ شدیدی است.
حال بسیاری از افراد به دنبال فیلتر شکن در برنامه های ایرانی مانند مایکت هستند. ولی باید بگوییم که به دلیل مسائل امنیتی این برنامه‌ ها اجازه گذاشتن فیلتر شکن را درون خود ندارند. پس باید به دنبال راه دیگری برای دانلود فیلتر شکن باشیم. بهترین منبع همان گوگل پلی و یا سایت های معتبر در این حوزه می باشد.

۲- دانلود وی پی ان مناسب برای آیفون:

همانطور که همه ما می‌ دانیم سیستم عامل دستگاه های آیفون ios می باشد. و بهترین و تنها منبع معتبر برای دانلود برنامه های این سیستم عامل اپ استور می باشد. که همه کاربران می‌ توانند به راحتی با مراجعه به این برنامه از فیلتر شکن های مختلف دیدن کنند و مناسب ترین آن ها را دانلود کنند و بر روی دستگاه خود نصب کنند.

۳- دانلود vpn برای کامپیوتر

در رابطه با سیستم عامل ویندوز منبع واحدی برای دانلود فیلتر شکن وجود ندارد. اما بهتر است برای دانلود فیلتر شکن از سایت های معتبر فیلتر شکن های ویندوز استفاده کنیم. تا بتوانیم برنامه اصلی و معتبر را بر روی دستگاه خود دانلود و نصب کنیم.

چند ویژگی فیلتر شکن های مناسب

۱-سرعت بالا و اتصال پایدار
۲-امنیت بالا و کافی جهت مروری مطمئن
۳-رابط کاربری ساده و کاربردی جهت استفاده آسان از برنامه
۴-مصرف اینترنت کم
۵-مرور ناشناس در بستر اینترنت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *