آموزش نصب فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر

آموزش نصب فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر

دانلود وی پی ان رایگان برای ویندوز بدون محدودیت

فیلتر شکن‌ ها جز برنامه های کاربردی هستند که وجود آن ها بر روی تمامی دستگاه‌ ها واجب و ضروری است. حال فرق نمی‌ کند که دستگاه مورد استفاده ما چه سیستم عاملی داشته باشد. به هر حال ما نیاز داریم که به کمک آن بتوانیم انواع محدودیت‌ های موجود در اینترنت را دور بزنیم. و به محتوای مورد نیازمان در انواع سایت‌ ها و برنامه ‌ها دسترسی پیدا کنیم.
نصب برنامه برای کامپیوتر نسبت به گوشی بسیار سخت ‌تر است. که ما در اینجا دانلود فیلتر شکن مناسب برای کامپیوتر را آموزش خواهیم داد.

چگونه یک فیلتر شکن مناسب برای کامپیوتر خود نصب کنیم؟

۱- انتخاب فیلتر شکن مناسب

نخستین کاری که ما باید انجام دهیم. این است که ببینیم چه فیلتر شکنی برای دستگاه ما مناسب می‌ باشد. چرا که فیلتر شکن ‌ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند. چه از بابت سرور ها و چه از بابت امنیتی که برای ما فراهم می‌ کنند. ضمن اینکه بسیاری از آن ها تنها با نوع خاصی از اینترنت کار می‌ کنند. بنابراین ما همه این جوانب را باید در نظر داشته باشیم. تا بتوانیم بهترین انتخاب را بکنیم.

۲- انتخاب منبع درست

پس از اینکه برنامه مورد نظر خود را انتخاب کردیم، باید به دنبال منبع مناسب باشیم. تا بتوانیم آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنیم. منابع مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. که می‌ توان از این منابع به سایت‌ هایی که فیلتر شکن را ارائه می‌ دهند و همچنین تلگرام اشاره کرد.
برای دانلود برنامه از طریق این سایت ‌ها باید توجه کنیم. که سایت مورد استفاده فیلتر نباشد. چرا که در آن صورت نمی‌ توانیم از آن ها دانلود کنیم. برای تلگرام نیز می توانیم از پروکسی ها استفاده کنیم. و با سرچ اسم برنامه ‌ای که می‌ خواهیم آن را داشته باشیم. در قسمت سرچ تلگرام کانال‌ ها یا گروه‌ هایی که آن برنامه را در خود قرار دادند. برایمان نمایان خواهد شد و می‌ توانیم به راحتی آن را دانلود کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *