دانلود مستقیم فیلتر‌ شکن لیما برای اندروید نصب رایگان

دانلود مستقیم فیلتر‌ شکن لیما برای اندروید نصب رایگان

جدید ترین نسخه Lima VPN برای گوشی

مرورگری در اینترنت بدون محدودیت و با سرعت بالا با نصب فیلتر شکن‌ ها امکان‌ پذیر می‌ شود. که ما می‌ توانیم از طریق لینک‌ های مستقیم یا برنامه گوگل پلی فیلتر شکن لیما وی پی ان را برای خود نصب کنیم. و از سرور های متعدد این برنامه برای دور زدن سانسور های موجود در کشور استفاده کنیم.
این برنامه خدمات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌ کند. تا ما بتوانیم با استفاده از آن ها به تمامی وب سایت‌ های دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم.

همیشه اتصالی با پینگ پایین خواهید داشت

سرور های این برنامه که در کشور های مختلف پراکنده شده‌اند پینگ ما را بسیار کاهش می‌ دهند. و باعث افزایش سرعت مرور ما می‌ شوند.
در نتیجه ما با خیال راحت می‌ توانیم به سرور های نامحدود این برنامه متصل شویم. و فعالیت‌ های دلخواهمان را در سرتاسر کشور انجام دهیم. همچنین به خاطر اینکه این برنامه دارای سرور های پرتعداد می‌‌ باشد. ما می‌ توانیم به هر کدام از آن ها که می‌ خواهیم متصل شویم.

Screenshot image

در سراسر جهان با فیلتر شکن لیما به صورت آنلاین بازی کنید

بیشتر ما برای انجام بازی‌ های آنلاین در کشور خود با مشکل مواجه هستیم و این به خاطر محدودیت‌ های اعمال شده بر کشورمان است. ولی توسط این فیلتر شکن پرسرعت ما به راحتی می‌ توانیم هر نوع بازی را برای خود نصب کنیم. و به صورت آنلاین در سرتاسر جهان با بهترین سرعت بازی کنیم.

Screenshot image

افزایش سرعت با نصب برنامه لیما وی پی ان

علاوه بر تمامی ویژگی‌ های گفته شده این فیلتر شکن به صورت کاملاً رایگان و نامحدود در اختیار ما قرار می‌ گیرد. تا بتوانیم بدون هیچ گونه قطعی در سرتاسر جهان مرور کنیم و به موارد دلخواه خود به راحتی دسترسی پیدا کنیم.
همچنین با توجه به اینکه این فیلتر شکن امتیاز خوبی را در گوگل پلی دریافت کرده است. می‌ تواند گزینه مناسبی برای ما باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *