دانلود فیلتر شکن مهسا برای اندروید + نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن مهسا برای اندروید + نسخه جدید

لینک دانلود MahsaVPN برای ویندوز

دسترسی به تمام خدمات موجود در کشور تنها با نصب فیلتر شکن قوی‌ مهسا امکان پذیر است. به گونه‌ ای که شما می‌ توانید با اتصال به سرور های این فیلتر شکن هر سایتی را با امنیت بالا برای خود باز کنید. همچنین امکان دسترسی به برنامه و بازی های مختلف توسط این برنامه برای شما آسان می شود.
شما می توانید این فیلتر شکن را نصب کنید و به امتیازات و خدمات با ارزشش دسترسی پیدا کنید. که در دیگر فیلتر‌ شکن‌ ها این ویژگی ها وجود ندارد.

Screenshot image

سرعت و امنیت مهم ترین ویژگی در فیلتر شکن مهسا :

اولین و مهم ترین ویژگی برنامه مهسا وی پی ان وجود سرور های پرسرعتش است که در سراسر نقاط جهان وجود دارد. و شما می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود و سرعت سرور ها، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا به صورت خودکار به آن‌ها متصل شوید.

پس از آن امنیت این برنامه مورد توجه قرار گرفته است که به علت وجود سرور های رمزگذاری شده آن است. وقتی به یکی از آن ها متصل می شوید برای شما مروری امن و ناشناس ایجاد می‌شود. تا دیگر هیچ فرد ناشناسی نتواند موقعیت و اطلاعات شما را ردیابی کند. پس با خیال راحت می توانید این برنامه را برای خود نصب کنید و به سرور های پرسرعت و ایمن آن متصل شوید.

Screenshot image

در آخر ویژگی مهمی که فیلتر شکن MahsaVPN دارد رایگان و نامحدود بودن آن است. به گونه‌ ای که شما می‌ توانید به یکی از سرور های این برنامه متصل شوید بدون اینکه محدودیت زمانی و مکانی برای شما ایجاد شود. یعنی پس از مدتی اتصال شما به هیچ عنوان قطع یا ضعیف نمی شود.
همچنین لازم به ذکر است که کلیه امکانات این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. پس با خیال راحت می توانید این برنامه را برای خود نصب کنید و از امکانات با ارزشش استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *