دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد برای ویندوز

نصب فیلتر شکن Hotspot Shield VPN برای اندروید

شرایط اینترنت کشورمان به گونه ‌ای است که بسیاری از خدمات بین‌ المللی از دسترس ما خارج شده است. پس ما نیاز به ابزاری داریم که بتوانیم به کمک آن بر این محدودیت ‌ها غلبه کنیم. و از خدمات مورد نیازمان در سایت ‌ها و برنامه‌ های مسدود شده بهره‌ مند شویم.
یکی از بهترین ابزارهای موجود برای حل این مشکل فیلتر شکن‌ ها می‌ باشند. حال یکی از معروف ‌ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار برنامه هات اسپات شیلد نام دارد. که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است و ما به کمک آن می‌ توانیم بر انواع محدودیت‌ ها غلبه کنیم.

Screenshot image

سرور های متعدد و پرقدرت در سراسر جهان

همان طور که گفته شد این برنامه یکی از شناخته شده‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار است. به گونه ‌ای که فقط در گوگل پلی بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. بنابراین این فیلتر شکن باید از سرور های زیادی برخوردار باشد، تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد.

Screenshot image

برنامه هات اسپات شیلد قابل استفاده در انواع سیستم عامل ها

محبوبیت این برنامه به قدری بالاست. که این برنامه تصمیم گرفت برای تمامی سیستم عامل‌ ها علی الخصوص سیستم عامل ویندوز که تعداد فیلتر شکن‌ های بسیار محدود تری نیز دارد. برنامه سازگار با این سیستم عامل را ارائه کند. بدین ترتیب برای کاربران ویندوز نیز شرایط لازم برای دور زدن انواع محدودیت ‌ها را فراهم کند.

نحوه استفاده راحت از برنامه هات اسپات شیلد

این برنامه به سادگی برای ما قابل استفاده خواهد بود. چرا که رابط کاربری آن به گونه‌ ای است که اتصال به سرور ها را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برای ما فراهم خواهد کرد.

مرور در کشور با ایمنی بالا

علاوه بر قدرت بالا که توسط سرور های بسیار باکیفیت و سریع این برنامه تامین می‌ شود. این برنامه با به کارگیری از به روز ترین خدمات امنیتی، شرایط لازم به منظور مروری مطمئن در اینترنت را برای ما فراهم خواهد کرد.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *