آموزش اتصال به فیلتر شکن های جدید گوگل پلی

آموزش اتصال به فیلتر شکن های جدید گوگل پلی

روش راه‌اندازی وی پی ان برای گوشی اندروید

روز به روز به تعداد فیلتر شکن‌ های کشور ما افزوده می‌ شود و این موضوع به خاطر این است که جدیداً ما برای دسترسی به تمامی خدمات موجود در کشورمان از جمله بازی‌ ها، فیلم‌ ها، وب سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ ها نیاز داریم که از فیلتر شکن و راه‌های دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم. به همین دلیل تقریباً می‌توان گفت همه کاربران ایرانی بر روی گوشی‌ های خود حداقل یک فیلتر شکن نصب دارند. که این فیلتر شکن‌ ها را از گوگل پلی نصب می‌ کنند. چون مرجع اصلی برای دانلود وی پی ان و اکثر برنامه‌ های اندرویدی گوگل پلی می‌ باشد.

Cloud Cost Calculator | Cloud Services Cost Estimation Calculator ...

نحوه نصب فیلتر شکن از گوگل پلی برای گوشی

همانطور که گفته شده بهترین مرجع برای اینکه شما بتوانید برای گوشی‌ های اندرویدی خود فیلتر شکن یا دیگر اپلیکیشن‌ ها را نصب کنید. برنامه گوگل پلی می‌ باشد. فقط تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که برای دسترسی به گوگل پلی حتماً باید از قبل فیلتر شکن داشته باشید. چون این برنامه دچار فیلترینگ شده است. و به صورت کلی پس از اینکه وارد گوگل پلی شدید کافی است نام فیلتر شکن مورد نظر خود را سرچ کنید. همچنین اگر وی پی ان خاصی مد نظرتان نبود کافی است کلمه vpn را سرچ کنید. تا لیستی نامحدود از فیلتر شکن‌ های فعال برای شما نمایش داده شود. و بتوانید به راحتی یک تحریم شکن قدرتمند را برای خود نصب کنید.

راه اندازی آسان وی پی ان

بعد از نصب فیلتر شکن مورد نظر خود کافی است وارد آن شوید که احتمالاً با محیط ساده روبرو می‌ شوید. که دارای گزینه اتصال اتوماتیک و لیستی از سرورها می‌ باشد. که می‌ توانید یکی از این روش‌ ها را انتخاب کنید و اتصال خود را به سرور های خارجی ایجاد کنید.
لازم به ذکر است که فیلتر شکن‌ های جدید از محیطی ساده استفاده می‌ کنند. تا شما گیج نشوید و بتوانید به راحتی اتصال خود را به صورت اتوماتیک ایجاد کنید و از خدمات پرسرعت‌تر استفاده کنید.

فیلترشکن برای اندروید رایگان و پولی که در ایران فعال هستند

دریافت نسخه جدید فیلتر شکن

حتماً باید به یک نکته توجه کنید و آن هم این است که همیشه نسخه آخر یا آپدیت جدید فیلتر شکن‌ ها را دریافت کنید. چون فیلتر شکن‌ های قدیمی با محدودیت‌ های ما سازگار نیستند. ولی اگر ما از وی‌ پی‌ ان‌ های به روز استفاده کنیم. چون از خدمات و کیفیت بالایی برخوردار هستند. می‌ توانند به ما کمک کنند تا ساده‌تر محدودیت‌ ها را دور بزنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *