فیلتر شکن هک شده اندروید

فیلتر شکن هک شده اندروید

نسخه مود شده فیلتر شکن با لینک مستقیم

محدودیت‌ های موجود در اینترنت مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده اند. برای مثال ما دیگر نمی‌ توانیم از خدمات بین‌ المللی که بسیار کاربردی هستند استفاده کنیم.
بنابراین همه ما نیاز به راه حلی برای مقابله با این مشکل داریم. یکی از بهترین راه حل‌ های موجود، استفاده از یک فیلتر شکن سریع و خصوصی می باشد.
اما شدت محدودیت ها به حدی شده است که فیلتر شکن های رایگان دیگر از قدرت بالا برخوردار نیستند. همچنین اکانت های فیلتر شکن های پولی بسیار گران شده است.
در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال فیلتر شکن هک شده برای دستگاه خود هستند.

ویژگی های فیلتر شکن هک شده چیست؟

فیلتر شکن های هک شده همان اکانت فیلتر شکن های پولی هستند. اما به صورت رایگان ما می توانیم از آن ها استفاده کنیم.
از ویژگی های این فیلتر شکن ها می توان به سرور های اختصاصی تر که سرعت بالا تری دارند اشاره کرد.
به طور کلی فیلتر شکن های هک شده همان ویژگی های برتر فیلتر شکن های پولی را دارند. که ما می توانیم این برنامه ها را از سایت های ارائه دهنده، دانلود و نصب کنیم.
هنگام استفاده از این فیلتر شکن ها ما می توانیم از سد انواع محدودیت ها به راحتی عبور کنیم. در نتیجه این برنامه ها برای ما در اولویت خواهند بود.

معایب فیلتر شکن های مود شده

فیلتر شکن‌ های هک شده از آنجایی که غیر قانونی هستند به صورت غیر رسمی ارائه می‌ شوند. بنابراین نمی ‌توان به صورت کامل به آن ها اعتماد کرد. چرا که ممکن است امنیت لازم را نداشته باشند.
پس ما هنگامی که از آن ها استفاده می‌ کنیم، باید مراقب امنیت سایبری خود باشیم. چون ممکن است این برنامه ‌ها ما را دچار مشکلات بزرگ نظیر به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی و لو رفتن سوابق مرورمان کنند. همچنین ممکن است سرور های برنامه های مود شده زیاد با کیفیت نباشند. اما اگر ما نسخه های معتبر آن ها را دانلود کنیم قطعا خدمات با کیفیتی را دریافت می کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *