واتساپ بدون فیلتر شکن

واتساپ بدون فیلتر شکن

دانلود فیلتر شکن رایگان و قوی برای واتساپ

برنامه واتساپ یکی از پرکاربرد ترین برنامه‌ هایی است که افراد برای انجام کارهای روزمره خود و ارتباط با دیگران از آن استفاده می‌ کنند. زیرا این برنامه در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پیام‌ ها و عکس‌ های شما را انتقال می‌ دهد و حجم بسیار کمی از اینترنت شما را مصرف می‌ کند. اما متاسفانه امروزه فیلترینگ شدیدی بر این برنامه اعمال شده است و ما نمی‌ توانیم مثل قبل به صورت عادی از این برنامه استفاده کنیم.
بنابراین برای اینکه بتوانیم دوباره مثل قبل برنامه واتساپ را باز کنیم، حتماً باید یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای خود نصب کنیم. البته هر فیلتر شکنی برای ما مناسب نیست زیرا ممکن است اطلاعات ما را به سرقت ببرند.
که در ادامه به چند ویژگی مهم اشاره می‌ کنیم که هنگام نصب فیلتر شکن باید به این ویژگی ها دقت کنید:

برخورداری از سریع ترین سرور ها با ایجاد اتصالی باکیفیت

اولین ویژگی که هنگام نصب فیلتر شکن باید به آن دقت کنید سرعت بالای سرور های آن فیلتر شکن است. زیرا اگر سرعت و قدرت کافی در آن برنامه وجود نداشته باشد شما نمی‌ توانید فیلترینگ موجود این برنامه را دور بزنید.
علاوه بر آن به دلیل اینکه در واتساپ تماس‌ های صوتی و ویدیویی برقرار می‌ شود، اگر فیلتر شکنی که نصب می‌ کنید، از قدرت بالایی برخوردار نباشد. ما نمی‌ توانیم تماس‌ های خود را برقرار کنیم.

حفظ عکس ها و اطلاعات موجود در برنامه واتساپ

دومین ویژگی که حتماً باید به آن دقت شود و خیلی مهم است، امنیت بالای آن فیلتر شکن است. یعنی برنامه‌ای که برای خود نصب می‌‌ کنید حتماً باید خصوصی و رمزگذاری شده باشد. وگرنه تمام اطلاعات موجود در گوشی همراه شما و برنامه واتساپ به سرقت می‌رود.
به این دلیل که ما در واتساپ عکس‌ ها و ویدیو های شخصی داریم، اگر فیلتر شکن ما ایمن نباشد، تمام این اطلاعات ما به سرقت می‌‌ روند. در نتیجه ما باید یک فیلتر شکن کاملاً ایمن را برای خود نصب کنیم. تا تمام رمزهای عبور و همچنین موقعیت مکانی واقعی ما از دید افراد هکر پنهان بماند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *