دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز ۱۰

دانلود فیلتر شکن رایگان برای ویندوز ۱۰

دانلود وی پی ان قوی برای کامپیوتر

امروزه با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی دسترسی به بسیاری از خدمات موجود در اینترنت برای ما غیر ممکن شده است. و ما برای برخورداری از بسیاری از خدمات موجود در آن، نیاز به فیلتر شکن قدرتمند داریم.
اما مشکل برای کاربران ویندوز بسیار شدیدتر است. چرا که فیلتر شکن های سازگار با ویندوز بسیار محدودتر هستند. بنابراین انتخاب فیلتر شکن برای این افراد و کاربران بسیار سخت است.

فیلتر شکن های ویندوز را از کجا دانلود کنیم:

می توان گفت بهترین منبع برای دانلود برنامه های وی پی ان برای ویندوز، خود سایت های ارائه دهنده برنامه هستند. یعنی ما باید با مراجعه به سایت های فیلتر شکن های معتبر به دنبال لینک دانلود نسخه ویندوز باشیم. تا بتوانیم با دانلود این برنامه و نصب آن بر روی دستگاهمان از خدمات آن برنامه برخوردار شویم و با دور زدن محدودیت های اینترنتی به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

در ادامه به بررسی چند ویژگی لازم برای فیلتر شکن های ویندوز می پردازیم:

۱- برخورداری از سرورهای پرسرعت و بینظیر:

از آنجایی که شدت محدودیت های اینترنتی بسیار بالا می باشد. فیلتر شکنی برای دستگاه ما مناسب است که از سرور های باکیفیت و پرتعداد برخوردار باشد. تا بر اثر ترافیک بیش از اندازه از دسترس خارج نشوند. و بتوانند سرعتی بالا و اتصالی پایدار را برای ما ایجاد کنند. تا ما بتوانیم به راحتی از خدمات موجود در اینترنت بین الملل برخورد شویم.

۲- بالا رفتن امنیت اطلاعات خصوصی شما:

از آنجایی که ما عموما اطلاعات محرمانه ‌ای را در لپ تاپ یا کامپیوتر خود ذخیره می کنیم. موضوع امنیت فیلتر شکن که از آن استفاده می کنیم حیاتی تر می شود.
یعنی ما باید حتماً از فیلتر شکنی ایمن و قدرتمند استفاده کنیم. تا هیچ کس نتواند از طریق اتصالات ما به اطلاعات خصوصی ما دسترسی پیدا کند و آن ها را به سرقت ببرد.
پس ما در هنگام انتخاب فیلتر شکن حتماً باید به امنیتی که این برنامه برای ما و دستگاهمان ایجاد می کند دقت کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *