دانلود فیلتر شکن گاو با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن گاو با لینک مستقیم

دانلود Aox VPN برای اندروید + رایگان

یکی از با کیفیت‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور برنامه فیلتر شکن گاو است. که شما می‌ توانید توسط لینک‌ های مستقیم نسخه جدید این برنامه را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. و از امکانات نامحدودی که این برنامه در اختیار شما می‌ گذارد لذت ببرید.
فیلتر شکن Aox VPN با وجود رایگان بودن دارای ویژگی‌ های عالی است که ما چند مورد از آن ها را برای شما نام می‌ بریم. تا بتوانید با خیال راحت این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید و از آن برای دور زدن فیلترینگ‌ های موجود در محل زندگی خود استفاده کنید.

Screenshot image

برخورداری از سریع ترین سرور های روز دنیا

یکی از قابلیت‌ های خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که دارای سرور های پرسرعتی از سراسر جهان است. و روزانه به تعداد این سرور ها افزوده می‌ شود. تا ما همیشه بتوانیم یک اتصال با کیفیت و پرسرعت برای خود ایجاد کنیم.
همچنین این موضوع باعث می‌ شود که آدرس آی پی ما از دید افراد ناشناس پنهان بماند.

اتصال آسان و محرمانه به فیلتر شکن گاو

این برنامه برای جلوگیری از ردیابی و شناسایی شدن فعالیت های آنلاین ما هنگام گشت و گذار در اینترنت، موقعیت جغرافیایی ما را پنهان می کند. و آن را با یک آی پی ناشناس در کشوری دیگر جایگزین می کند. تا بتواند امنیت سایبری ما هنگام مرورگری در اینترنت را تا حد بالایی افزایش دهد.

Screenshot image

بدون نیاز به ثبت اطلاعات

برای اینکه شما بتوانید از سرور های فیلتر شکن گاو استفاده کنید لازم نیست ثبت نامی انجام دهید. و پس از نصب این برنامه شما به سادگی می‌ توانید وارد لیست سرور ها شوید و اتصال خود را برقرار کنید. این موضوع باعث می‌ شود که اطلاعات خصوصی شما در اختیار برنامه نباشد. در نتیجه امنیت شما افزایش پیدا می‌ کند.
بنابراین با ویژگی‌ های گفته شده شما می‌ توانید این برنامه را برای خود نصب کنید. و با استفاده از امکانات نامحدودش، به صورت رایگان برای دور زدن فیلترینگ‌ ها استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *