دانلود فیلتر شکن 1.1.1.1 نسخه قدیمی

دانلود فیلتر شکن 1.1.1.1 نسخه قدیمی

فیلتر شکن رایگان 1.1.1.1 برای اندروید

فیلتر شکن های بسیاری وجود دارند که برای ارائه خدمات وی پی ان به ما طراحی شده اند. اما به دلیل کیفیت پایین سرور ها نمی توانند سرعت لازم را برای ما فراهم کنند. اما یکی از فیلتر شکن های موجود در بازار که ما می توانیم با خیال راحت آن را نصب کنیم. فیلتر شکن 1.1.1.1 می باشد.
این برنامه بهترین خدمات را در اختیار ما قرار می دهد و به ما سرعت بالا را هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت ارائه می کند. که باعث می شود بتوانیم قدرت لازم را برای دور زدن محدودیت های اینترنتی را کسب کنیم.

سرور های جهانی و با کیفیت

سرور های این برنامه تماما از کیفیت بالا برخوردار هستند که می توانند بهترین کیفیت اتصال به صورت پایدار را برای ما ایجاد کنند. این سرور ها در تمامی نقاط جهان پراکنده شده اند. این ویژگی به ما امکان می دهد که در هرجایی بتوانیم بدون محدودیت مکانی از این فیلتر شکن قدرتمند استفاده کنیم.

Screenshot image

امنیت بالا در تمامی نسخه های فیلتر شکن 1.1.1.1

این برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که به ما امکان برقراری اتصالی ایمن و گشت و گذاری مطمئن در اینترنت را می دهد. به صورتی که این برنامه اتصال ما را رمزگذاری می کند و اتصالی مطمئن را برای ما فراهم می کنند. که از به سرقت رفتن اطلاعات ما جلوگیری می کند.

اما نکته منفی در مورد این فیلتر شکن، این است که ممکن است یک سری اطلاعات نظیر مکان و اطلاعات شخصی ما را ذخیره کند. و آن ها را با اشخاص ثالث هم رسانی کند. همچنین ما نمی توانیم داده های خود را در این برنامه حذف کنیم.

خدمات رایگان

خدمات موجود در این برنامه رایگان می باشد. و ما نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از آن ها نیستیم. اما برای دریافت خدمات بیشتر می توانیم نسخه پرمیوم را خریداری کنیم. تا مشکلات اینترنتی را در مدت زمان کمتری دور بزنیم.

نسخه جدید فیلتر شکن 1.1.1.1

نسخه جدید فیلتر شکن 1.1.1.1 به دلایل مختلف برای بسیاری از کاربران غیر فعال شده است. بنابراین بسیاری از آن ها به دنبال نسخه قدیمی این برنامه هستند. چرا که نسخه قبل بهترین خدمات را ارائه می کرد.

این برنامه که از بهترین فیلتر شکن های محبوب نیز می باشد. امروزه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان دارد و توانسته امتیاز ۴.۳ را از کاربران دریافت کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *