فیلتر شکن dns برای پابجی

فیلتر شکن dns برای پابجی

دانلود وی پی ان قوی برای بازی PUBG

امروزه بازی های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده اند. چرا که کاربران می‌ توانند به راحتی با انجام این بازی‌ ها اوقات فراغت خود را پر کنند.
اما بعضی از این بازی ها مانند پابجی دچار فیلترینگ شده است و ما دنبال راه حلی برای این مشکل هستیم.
یکی از راه های قابل قبول و مطمئن استفاده از فیلتر شکن های دارای dns اختصاصی می باشد.

فیلتر شکن های دارای dns اختصاصی برای پابجی:

البته گفتنی است که تمامی وی پی ان های موجود در بازار دارای dns اختصاصی نیستند. و بسیاری از آن ها به دلیل عدم رعایت این مورد از سرعت پایینی برخوردار هستند.
درنتیجه ما برای تجربه ای بهتر از بازی کردن و برخورداری از گیم پلی روان تر باید به دنبال فیلتر شکنی باشیم. که dns های اختصاصی در اختیار ما قرار دهند. تا ما بتوانیم در مدت زمان کوتاه تری محدودیت ها را دور بزنیم.

تغییر تنظیمات dns:

البته گفتنی است که ما می‌ توانیم با مراجعه به سایت هایی که دی ان اس های اختصاصی را می فروشند. یا به صورت رایگان در خود قرار می دهند مراجعه کنیم. و dns مورد نظر خود را انتخاب کنیم.
با مراجعه به تنظیمات دستگاه یا گوشی خود آن dns را جایگزین پیش فرض کنیم. تا از این طریق بتوانیم اینترنت خود را ضد فیلتر کرده. و به راحتی به تماشای آنلاین فیلم و سریال و بازی های آنلاین مانند پابجی بپردازیم.

چگونه سرعت بهتری برای بازی پابجی دریافت کنیم؟

از آنجایی که سرعت اینترنت به صورت سراسری کاهش یافته است و همچنین شدت محدودیت ها افزایش پیدا کرده است. ما برای اینکه بتوانیم سرعت بالاتری را دریافت کنیم بهتر است اکانت فیلتر شکن های معروف را خریداری کنیم. و یا dns های اختصاصی را از سایت های معتبر بخریم.
تا از این طریق سرعت بالاتری را دریافت کنیم. تا بتوانیم گیم پلی روان تر و دلنشین تر از بازی پابجی را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *