قابلیت های جدید در تلگرام پرمیوم

قابلیت های جدید در تلگرام پرمیوم

خرید تلگرام پرمیوم اصلی برای اندروید

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و فعال در سراسر نقاط جهان می‌ باشد. این برنامه برای دریافت رضایت بیشتر از کاربران خود خدمات بسیار با کیفیتی را برای آن ها در نظر گرفته است. قابلیت‌ هایی که در تلگرام پرمیوم قرار گرفته است را تنها کاربرانی می‌ توانند استفاده کنند که این نسخه از تلگرام را خریداری کرده باشند. به طور کلی قابلیت های جدید نسخه پرمیوم تجربه متفاوت و بسیار بهتر در اختیار ما قرار می دهد. و ما می توانیم با خریداری کردن این نسخه، از آن ها برخوردار شویم.

۱- امکان ارسال فایل های سنگین تر

یکی از قابلیت‌ هایی که در نسخه پرمیوم وجود دارد‌ این است. که ما می توانیم در این نسخه فایل هایی با حجم بالاتر را برای دیگران ارسال کنیم. به گونه ای که در نسخه عادی محدودیت ارسال فایل تا حجم ۲ گیگابایت است. اما در نسخه پرمیوم این محدودیت به ۴ گیگابایت رسیده است. که این موضوع باعث شده است کاربرانی که از این نسخه از تلگرام استفاده می کنند. بدون هیچگونه دغدغه‌ ای بتوانند فایل های بسیار سنگین را نیز برای دیگران ارسال کنند.

قیمت و خرید تلگرام پرمیوم ارزان (گیفت) - فروشگاه ایران گت

۲- قابلیت تبدیل صوت به متن در تلگرام پرمیوم

یکی دیگر از قابلیت های بسیار جذابی که در نسخه پرمیوم وجود دارد. قابلیت تبدیل صوت به متن است. به گونه ای که کاربرانی که این نسخه از تلگرام را دارا هستند. می توانند فایل های صوتی که برایشان ارسال شده است را به صورت متن نیز در بیاورند. که یک قابلیت بسیار کاربردی و حرفه ای است.

۳- استفاده از اموجی های متحرک

یکی از قابلیت‌ هایی که برای بسیاری از کاربران جذاب است ایموجی‌ های متحرک است. این قابلیت تنها در اختیار کسانی است. که این نسخه از تلگرام را خریداری کرده‌ اند‌. و به ما امکان می‌ دهد تا از ایموجی‌ های دلخواه به صورت متحرک استفاده کنیم که قابلیت بسیار تماشایی است.

آموزش پرمیوم تلگرام | پرمیوم سازی تلگرام | قسمت اول - YouTube

۴- قابلیت استوری در تلگرام پرمیوم

همچنین یک قابلیت دیگر که در تلگرام پرمیوم قابل استفاده است. امکان گذاشتن استوری برای سایر کاربران است. که بسیاری از افراد به خاطر همین ویژگی نسخه پرمیوم را خریداری می کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *