قوی ترین دی ان اس رفع تحریم اینترنت

قوی ترین دی ان اس رفع تحریم اینترنت

دی ان اس های رفع سانسور در اندروید

فیلترینگ بیش از حدی که بر اینترنت اعمال شده است همه ما را کلافه کرده است. در این شرایط باید به این موضوع اشاره شود که برای از بین بردن همه محدودیت های اینترنتی ما نیاز به استفاده از فیلتر شکن نداریم. چرا که بعضی از محدودیت‌ ها هستند که با راه‌ های دیگر نیز از بین می روند.
برای مثال برخی از فیلترینگ‌ ها به کمک دی‌ ان‌ اس‌ های ضد تحریم از بین می رود. البته گفتنی است. خدماتی که فیلترینگ آن ها به کمک این روش قابل از بین رفتن می‌ باشد محدود است.

نحوه عملکرد دی ان اس ها

عملکرد دی‌ ان‌ اس‌ ها به این گونه است که نوع اینترنت ما را به نوع دیگری تبدیل می‌ کند. به گونه ای که به ما این امکان را خواهد داد. تا بتوانیم یک سری از خدمات فیلتر شده را رفع فیلتر کنیم. در این میان این نکته بسیار حائز اهمیت است. که خدماتی که فیلترینگ آن‌ ها بسیار بنیادی است. مانند فیلترینگ شبکه های اجتماعی به کمک این روش رفع فیلتر نمی‌ شوند. و باید حتماً از راه های دیگر مانند استفاده از فیلتر شکن‌ ها کمک گرفت.

What is DNS Hijacking? - RAM Machine Learning Antivirus

چگونه از دی ان اس استفاده کنیم؟

برای استفاده از دی‌ ان‌ اس‌ ها ما نیاز داریم که تنظیمات دستگاه خود را تغییر دهیم. به همین دلیل است که برای استفاده از dns‌ ها در دستگاه‌ های مختلف راه‌ ها بسیار متفاوت است.
با توجه به دستگاهی که در اختیار داریم باید به قسمت مربوطه در تنظیمات دستگاه خود برویم و dns دریافتی را جایگزین تنظیمات پیش فرض کنیم.

DNSFilter: DNS Filtering: How Does It Work And Why Do You Need It ...

منیع دریافت dns ها

منابع مختلفی وجود دارند که دی‌ ان‌ اس های مختلف را در اختیار ما قرار می دهند. همچنین گفتنی است که اگر خودمان نتوانستیم بخش مربوط به تنظیماتی که باید آن را تغییر دهیم پیدا کنیم. در همین سایت ها می توانیم یاد بگیریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *