قیمت فروش انواع فیلتر شکن پولی در ایران

قیمت فروش انواع فیلتر شکن پولی در ایران

خرید vpn برای اندروید از گوگل

افزایش درخواست کاربران برای خرید فیلتر شکن پولی، قیمت آن ها را نسبت به قبل از دورانی که محدودیت‌ ها در حد پایین‌ تری قرار داشت بیشتر کرده است. دلیل این افزایش درخواست، شدید تر شدن شدت محدودیت‌ ها می‌ باشد. چرا که در چنین شرایطی بسیاری از فیلتر شکن ‌های رایگان از کار افتاده ‌اند و ما نمی ‌توانیم از آن ها برای دسترسی به بسیاری از خدمات برخوردار شویم.

قیمت متفاوت فیلتر شکن های پولی

قیمت فیلتر شکن پولی بسیار متفاوت است. برخی از آن ها ارزان و برخی فوق العاده گران هستند. این قیمت تمام شده به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. که چند مورد را می‌ توان به صورت زیر نام برد.

خرید VPN وی پی ان برای ویندوز ( کامپیوتر و لپ تاپ) - فیت نت

۱- محبوبیت و پرطرفدار بودن:

طبیعتاً هرچه یک فیلتر شکن محبوب‌ تر باشد. درخواست کاربران برای خریداری کردن اکانت آن بیشتر خواهد بود. پس قیمت نیز بالاتر می‌ رود. و ما نیاز داریم که هزینه سنگین‌ تری را برای خریداری کردن این اکانت برنامه پرداخت کنیم. پس یکی از فاکتور ها میزان درخواست کاربران است.

۲- محدود یا نامحدود بودن خدمات فیلتر شکن

فیلتر شکن پولی انواع مختلفی دارد برخی از آن ها محدودیت‌ هایی را برای استفاده دارند. برای مثال می‌ توانید تا حجم مشخصی از سرور های آن استفاده کنید. طبیعتاً چنین فیلتر شکنی قیمت بسیار پایین ‌تری نسبت به نوع نامحدود دارد. ما می‌ توانیم با توجه به نیازی که داریم نوع فیلتر شکن را انتخاب کنیم.

۳- مدت زمان اکانت مورد استفاده پولی

اکانت‌ های وی پی ان‌ ها مدت زمان ‌های متفاوتی دارند. طبیعتاً هرچه این مدت زمان بیشتر باشد. قیمت آن افزایش پیدا می‌ کند. اما نکته‌ ای که در این میان وجود دارد، درست است که اکانت‌ های چند ماهه نسبت به اکانت یک ماهه گران تر هستند. اما در مجموع به صرفه ‌تر هستند چرا که به ازای هر ماه قیمت پایین ‌تری را پرداخت خواهیم کرد.
معمولاً فیلتر شکن‌ ها اکانت‌ های یک ماهه، ۶ ماهه و یک ساله دارند. که بر اساس نیاز خود می‌ توانیم یکی از این اکانت‌ ها را خریداری کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *