دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت لینا وی پی ان از گوگل

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت لینا وی پی ان از گوگل

روش اتصال به Lina VPN با ایرانسل نامحدود

یکی از فیلتر شکن‌ های قدرتمند و سریع که می‌ توانیم برای دور زدن محدودیت‌ ها از آن کمک بگیریم فیلتر شکن لینا وی پی ان نام دارد. برنامه‌ای که قادر است انواع محدودیت‌ ها را برای ما از بین ببرد. چرا که سرور های آن از قدرت بسیار زیادی برخوردار می‌ باشند.

راه های اتصال به لینا وی پی ان

۱_ اتصال اتوماتیک سریع

در این برنامه قابلیت اتصال اتوماتیک قرار گرفته است تا به ما کمک کند در صورت نیاز سریعاً به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنیم. گفتنی است این قابلیت بهترین سرور را شناسایی می‌ کند و اتصال ما را به آن برقرار می‌ کند. پس به کمک این قابلیت می‌ توانیم بهترین نوع اتصال را دریافت کنیم.

Screenshot image 1

۲_ اتصال دستی به سرور های آلمانی

سرور های موجود در این برنامه بیشتر در کشور آلمان قرار گرفته‌اند. که همه آن ها نیز از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار می‌ باشند. در صورتی که اتصال هوشمند برای ما نتوانست اتصال مناسبی را فراهم کند. می‌ توانیم با وارد شدن به لیست سرورها به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کرده تا به آن ها متصل شویم.

Screenshot image 2

آیا فیلتر شکن لینا وی پی ان محدودیت دارد؟!

در مورد این موضوع باید گفت ما می‌ توانیم با خریداری کردن نسخه پریمیوم این برنامه بدون هیچگونه مزاحمت و محدودیتی خدمات این vpn را به صورت مداوم دریافت کنیم. همچنین از سرور های پریمیوم و اختصاصی نیز برخوردار خواهیم شد.

اتصال با تمام اینترنت های ایران

به دلیل نوع عملکردی که این برنامه دارد ما می‌ توانیم با انواع اینترنت‌ های کشور ایران به سرورها دسترسی پیدا کنیم. و اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را دریافت کنیم. پس این فیلتر شکن گزینه مناسب برای کاربران ایرانی می‌ باشد. تا به سادگی سانسور سایت ها و پیام رسان ها و بازی ها را از بین ببرند.

Screenshot image 3

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *