دانلود ماموت وی پی ان برای اندروید + نسخه اصلی

دانلود ماموت وی پی ان برای اندروید + نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن Mammoth VPN برای ویندوز + رایگان

اگر بخواهیم هنگام آنلاین شدن در اینترنت سرعت و امنیت عالی را به صورت یک جا با هم تجربه کنیم. نصب فیلتر شکن ماموت وی پی ان می تواند ما را به این مقصود برساند.
چون این برنامه با سرور های پرسرعتی که دارد به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم با سرعت و کیفیت عالی به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.
علاوه بر آن چون تمام سرور های این برنامه رمزگذاری شده هستند. ما می‌ توانیم تمام خدماتمان را به صورت ناشناس و با ایمنی عالی در کشور انجام دهیم. پس نصب این برنامه بر روی گوشی همراه ما یک امر ضروری است.
حال ما در ادامه به چند ویژگی مهم برنامه Mammoth VPN می‌ پردازیم تا بتوانید با خیال راحت این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید.

اتصال به سرور های ماموت وی پی ان بدون محدودیت

همانطور که گفته شد سرور های این برنامه سرعت بسیار بالایی را در اختیار ما قرار می‌ دهند.
علاوه بر آن وقتی به یکی از آن ها متصل می‌ شویم، هیچگونه محدودیتی برای ما در نظر گرفته نمی‌ شود. تا بتوانیم هر اندازه که می‌ خواهیم به آن ها متصل بمانیم و محدودیت‌ های موجود در محل زندگی خود را از بین ببریم.

حفظ موقعیت مکانی توسط برنامه ماموت وی پی ان

این فیلتر شکن به سادگی از موقعیت مکانی جغرافیایی ما محافظت می کند. و نمی گذارد هیچ شخص ناشناسی به اطلاعات ما و موقعیت اصلیمان دسترسی پیدا کند.
در چنین شرایطی می توانیم از ردیابی شدن فعالیت های آنلاین خود جلوگیری کنیم و مروری مطمئن را تجربه کنید.

برخورداری از رابط کاربری ساده و آسان

یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد این است که متصل شدن به سرور های آن و کار کردن با این فیلتر شکن بسیار ساده است.
پس ما تنها با چند ضربه می‌ توانیم به یکی از سرور های پرسرعت این برنامه متصل شویم و به خدمات مورد نیازمان دست پیدا کنیم. و به همین ترتیب ما می‌ توانیم اتصال خود را قطع کنیم.
در نتیجه با ویژگی‌ های گفته شده، ما با نصب این برنامه می‌ توانیم مروری با کیفیت در اینترنت داشته باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *