دانلود مایا وی پی ان برای آیفون

دانلود مایا وی پی ان برای آیفون

دانلود maya vpn برای اندروید + رایگان

در کشور ما دور زدن محدودیت‌ های و از بین بردن فیلترینگ‌ ها تنها با نصب فیلتر‌ شکن‌ ها امکان‌ پذیر می‌ شود. البته راه‌ های دیگری وجود دارد. ولی ایمن‌ ترین و بهترین راه نصب یک فیلتر شکن قدرتمند بر روی دستگاه خودمان است.
برنامه‌ ای که ما می‌ توانیم از آن برای دور زدن این فیلترینگ‌ ها استفاده کنیم، فیلتر شکن مایا وی پی ان است. که دارای قابلیت‌ های مختلفی می‌ باشد.

دسترسی به انواع برنامه ها

به دلیل اینکه این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی را برای ما ایجاد می‌ کند. ما به وسیله آن می‌ توانیم انواع برنامه‌ های موجود در کشور مانند تلگرام، فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام را رفع فیلتر کنیم. و از خدمات مختلف آن ها بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنیم. در این بین می‌ توانیم از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنیم.

انجام بازی های آنلاین

علاوه بر دسترسی به پیام رسان‌ های مختلف ما می‌ توانیم انواع بازی‌ های آنلاین را با سرعت بالا و پینگ پایین انجام دهیم. بدون اینکه محدودیتی برای ما ایجاد شود.
همچنین فیلتر شکن مایا وی پی ان چون از قابلیت اتصال خودکار استفاده می‌ کند. در حین بازی اتصال ما به هیچ عنوان قطع نمی‌ شود.

سرور های سریع و رایگان مایا وی پی ان

ما می‌ توانیم تنها با یک ضربه به سرور های پرسرعت این برنامه که در کشور های مختلف مانند آلمان، اسپانیا، فرانسه، هلند، دانمارک و برزیل وجود دارد. متصل شویم و یک اتصال پرقدرت و پایدار برای خود ایجاد کنیم.
همچنین لازم به ذکر است که تمامی این سرور ها رایگان هستند و با وجود آن سرعت نامحدودی را در اختیار ما می‌ گذارند.

دارای سرور های پریمیوم

برای برخورداری از امکانات بیشتر این فیلتر شکن و سرعت بالاتر ما می‌ توانیم سرور های پریمیوم این فیلتر شکن را به صورت ماهانه یا سالانه خریداری کنیم. و از امکانات بیشتر آن استفاده کنیم.
به این گونه که این سرور ها هم در کشور های بیشتر قرار دارند و همچنین سرعت بالاتری را در اختیار ما می‌ گذارند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *