نصب مرورگر بدون فیلتر از گوگل بدون محدودیت

نصب مرورگر بدون فیلتر از گوگل بدون محدودیت

دانلود مرورگر بدون فیلتر با لینک مستقیم

یکی از راه‌ هایی که به کمک آن می‌ توانیم محدودیت های اعمال شده بر سایت‌ های محبوب و پرطرفدار را از بین ببریم. استفاده از مرورگر بدون فیلتر می باشد که ضد فیلتر هستند.
البته گفتنی است که این نوع برنامه‌ ها نیز خودشان یک نوع فیلتر شکن هستند. که مرورگر مخصوص به خود را دارا هستند. از این دست برنامه‌ ها می‌ توان به سایفون که شناخته شده‌ ترین آن ها نیز در بین کاربران ایرانی می باشد اشاره کرد.

چگونه از گوگل پلی مرورگر بدون فیلتر دانلود کنیم؟

یکی از چالش‌ هایی که هم اکنون همه ما با آن مواجه هستیم محدودیت‌ هایی است که بر گوگل پلی اعمال شده است. بنابراین برای دانلود برنامه‌ ها از طریق گوگل پلی نیاز به وی پی ان داریم.
پس بهتر است ابتدا از منابع دیگر فیلتر شکن مناسب برای مبارزه با محدودیت‌ ها را دانلود کنیم. سپس مرورگر بدون فیلتر دلخواه را پس از رفع انسداد گوگل پلی از آن دانلود کنیم.

منبع مناسب برای دریافت فیلتر شکن

یکی از بهترین راه‌ ها که می توانیم از طریق آن فیلتر شکن دریافت کنیم برنامه تلگرام است. چرا که محدودیت این برنامه را می‌ توان حتی بدون نیاز به فیلتر شکن به کمک قابلیت پروکسی از بین برد.
به گونه ای که ابتدا کافی است که محدودیت اعمال شده بر تلگرام را به کمک پروکسی از بین ببریم. سپس وارد کانال های تلگرامی شده و فایل نصبی فیلتر شکن مورد نظر خود را دانلود کنیم.

مرور گر بدون فیلتر چه مزایایی دارد؟

ما به کمک این برنامه‌ ها می توانیم انواع محدودیت های اعمال شده بر سایت های جهانی را از بین ببریم. همچنین بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاین ما قابل ردیابی یا شناسایی باشد می توانیم در اینترنت گشت و گذار کنیم. چرا که بستر مناسب برای انجام فعالیت های ناشناس با پنهان شدن موقعیت جغرافیایی ما فراهم می شود.
در کنار این موارد امنیت فوق العاده بالایی خواهیم داشت. چرا که عموماً داده‌ ها هنگام انتقال رمزگذاری می شوند. تا آسیب پذیری کمتری در برابر خطرات احتمالی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *