معرفی بهترین فیلتر شکن

معرفی بهترین فیلتر شکن

دانلود بهترین فیلتر شکن برای اندروید

بیشتر اوقات ما برای دسترسی به خدمات مورد نظرمان با مشکل مواجه هستیم و مجبور به استفاده کردن از فیلتر شکن های مختلف هستیم.
چرا که بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار گاهی اوقات دچار افت سرعت می شوند. و ما نمی توانیم قدرت کافی برای دور زدن محدودیت ها را به وسیله آن ها به دست آوردیم.
اما یک فیلتر شکن خوب و قدرتمند می تواند ما را از سایر فیلتر شکن ها بی نیاز کند و تنها به کمک یک نرم‌ افزار انواع محدودیت‌ ها را دور بزنیم.
در ادامه به بررسی بهترین فیلتر شکن برای دسترسی روزانه خود می پردازیم.

۱- برخورداری از سرور هایی با سرعت بالا و اتصال پایدار:

یکی از مهمترین ویژگی‌ هایی که فیلتر شکن قدرتمند حتماً باید از آن برخوردار باشد، سرعت بالا می باشد. چرا که با افزایش شدت محدودیت ‌ها اگر یک فیلتر شکن از سرعت بالا برخوردار نباشد، از دسترس خارج می شود. و دیگر نمی توان با متصل شدن به سرور های آن برنامه محدودیت ها را دور زد.
پس یک فیلتر شکن بی نظیر حتماً باید از سرعت بالا برخوردار باشد. همچنین اتصالی پایدار را باید بتواند برای ما ایجاد کند.

۲- سرور های متعدد در سراسر جهان :

علاوه بر کیفیت بالای سرور ها یک فیلتر شکن خوب و قابل قبول باید تعداد زیادی سرور در سراسر جهان داشته باشد. تا در صورت شلوغ شدن یک سرور و افت سرعت آن، بتوانیم با سرور دیگری را جایگزین کنیم. و همچنان از سرعتی خوب و پایدار برخوردار باشیم.

۳- بالا بردن درجه ایمنی اطلاعات :

ویژگی که سرعت خوب یک فیلتر شکن را کامل می کند و آن را به یک برنامه کامل و بینظیر تبدیل می کند، امنیت بالا می باشد.
یعنی فیلتر شکنی که بتواند امنیت قابل قبولی برای ما فراهم کند و از ما در برابر تمامی خطرات احتمالی به کمک استفاده کردن از بهترین اقدامات امنیتی محافظت کند.

۴- استفاده راحت از فیلتر شکن نصب شده:

یکی دیگر از ویژگی هایی که می‌ توان به آن اشاره کرد رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی می باشد.
فیلتر شکن های محبوب اکثراً دارای رابط کاربری بینظیر و با طراحی کاربر پسند می باشند. و به ما این امکان را می‌ دهند تا تنها با چند کلیک ساده به سرورهای آن متصل شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *