دانلود موبوگرام ضد فیلتر برای گوشی

دانلود موبوگرام ضد فیلتر برای گوشی

دانلود موبوگرام با لینک مستقیم

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در کشور ما تلگرام می‌ باشد. تلگرام برنامه پیشتاز است. که همیشه خدمات با کیفیتی را به ما ارائه می‌ کند. ما می‌ توانیم این برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. و از خدماتش بهره ‌مند شویم. اما مشکلی که برای ما وجود دارد محدودیت ‌هایی است که بر این برنامه اعمال شده است. بسیاری از افراد به دنبال راه ‌های مختلف برای دور زدن محدودیت ‌های این برنامه هستند. برای مثال عده ‌ای فکر می‌ کنند نسخه ‌های غیر رسمی مانند موبوگرام ضد فیلتر هستند. و می‌ خواهند از آن نسخه ها استفاده کنند.

آیا موبوگرام ضد فیلتر است؟

نکته ‌ای که در مورد تلگرام وجود دارد این است که نسخه‌ های غیر رسمی زیادی برای آن وجود دارد. که یکی از آن ها همین موبوگرام می‌ باشد. این نسخه یکی از معروف‌ ترین نسخه‌ های غیر رسمی است. که عده زیادی فکر می‌ کنند که ضد فیلتر می‌ باشد. اما در جواب این افراد باید گفت که هیچ گونه از نسخه ‌های رسمی و غیر رسمی تلگرام ضد فیلتر نمی ‌باشد. و همگی فیلتر هستند.

راه های دور زدن فیلترینگ موبوگرام

استفاده از موبوگرام هیچ فرقی با تلگرام ندارد. و ما برای استفاده از خدمات این برنامه نیز نیاز به فیلتر شکن و یا سایر راه‌ های دور زدن محدودیت ‌ها داریم. که در بین راه ‌های مختلف استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع بهترین راه حل خواهد بود. چرا که قدرت بیشتری دارد و افت سرعت کمتری شامل آن می‌ شود.

کدام یک بهتر است تلگرام یا موبوگرام؟

همانطور که گفته شد mobogram نسخه غیر رسمی تلگرام می‌ باشد. بنابراین از امنیت تلگرام برخوردار نیست. و ممکن است اطلاعات ما هنگام استفاده از این برنامه به سرقت بروند. پس برای ما بهتر است که از همان نسخه اصلی که در دسترس ماست استفاده کنیم. تا با خیالی راحت از خدمات بین‌ المللی برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *