دانلود فیلتر شکن مگا وی پی ان برای آیفون

دانلود فیلتر شکن مگا وی پی ان برای آیفون

لینک دانلود mega vpn برای گوشی همراه

فیلتر شکن مگا وی پی ان ‌یکی از سریع‌ ترین و قوی‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور است. که شما می‌ توانید توسط لینک‌ های مستقیم این برنامه را برای دستگاه‌ های خود نصب کنید. و با پنهان کردن آی پی واقعی خود توسط این برنامه به مرور و گشت و گذار در سایت‌ ها بپردازید. همچنین با استفاده از سرور های پرسرعت این فیلتر شکن می توانید هر محدودیتی را دور بزنید.

Screenshot image

استفاده از خدمات سرگرم کننده مسدود شده با سرور های فیلتر شکن مگا

شما با استفاده از فیلتر شکن بسیار پرسرعت و مطمئن mega vpn می توانید از تمامی خدمات سرگرم کننده موجود در اینترنت که مسدود شده اند استفاده کنید.
برای مثال می‌ توانید به کمک سرعت بالای این برنامه انواع بازی های فیلتر شده را رفع انسداد کنید و به بازی کردن بپردازید. و یا می توانید با استفاده از این برنامه به تماشای آنلاین فیلم و سریال از سایت‌ های مسدود شده بین المللی با بالاترین کیفیت بپردازید. و از تماشای بروز ترین فیلم ها و سریال ها لذت ببرید.

امنیت بالا و حرفه ای

از آنجایی که هنگامی که ما به یک فیلتر شکن متصل می شویم اتصالاتمان از طریق تونل های آن برنامه عبور می‌ کند. امنیتی که آن برای ما ایجاد می کند، بسیار مهم خواهد بود.
چرا که اگر از یک فیلتر شکن نامناسب و غیر مطمئن استفاده کنیم امکان به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی ما بسیار بالا می رود. و حتی امکان آسیب رسیدن به دستگاه ما نیز وجود خواهد داشت. پس ما باید از این فیلتر شکن قدرتمند و ایمن برای متصل شدن به سرور های بین المللی استفاده کنیم تا امنیتمان افزایش یابد.

حال می خواهیم چند ویژگی مهم فیلتر شکن ایده آل مگا وی پی ان را بیان کنیم. تا به شما در نصب این برنامه مطمئن و پرسرعت کمک کند:

۱-سرعت بالا برای ایجاد قدرت لازم به منظور دور زدن محدودیت های اعمال شده بر اینترنت.
۲-امنیت کافی به منظور برقراری اتصالی مطمئن و ایمن تا بتوانیم با خیالی راحت به مرورگردی بپردازیم.
۳-سرور های پر تعداد تا به دلیل ترافیک بیش از حد سرور ها از دسترس خارج نشوند.
۴-رابط کاربری ساده و کاربردی به منظور استفاده راحت تر و اتصال سریع تر.
۵-حجم مصرفی کم به منظور صرفه جویی در مصرف اینترنت و هزینه ها.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *