دانلود نایس وی پی ان برای اندروید

دانلود نایس وی پی ان برای اندروید

دانلود Nice VPN با لینک مستقیم + رایگان

وقتی شما از یک فیلتر شکن استفاده می‌ کنید، می‌ توانید فیلترینگ تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده را به سادگی از بین ببرید.
ولی نکته مهم این است که فیلتر شکنی که نصب می‌ کنید حتماً باید از سرعت بالایی برخوردار باشد. چون نمی‌ تواند فیلترینگ‌ های پرقدرت را از بین ببرد.
علاوه بر آن فیلتر شکن شما اگر امنیت بالایی نداشته باشد به سادگی اطلاعات خصوصی موجود در گوشی همراهتان به سرقت می‌رود. و مکان واقعی شما نمایش داده می‌شود.
اما اگر یک فیلتر شکن پرسرعت مانند برنامه نایس وی پی ان را برای خود نصب کنید، علاوه بر اینکه می‌ توانید محدودیت‌ ها را دور بزنید. می‌ توانید از موقعیت مکانی و اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

Screenshot image

سرور های سریع برنامه Nice VPN با ایجاد یک اتصال بدون محدودیت:

مهم ترین ویژگی که این فیلتر شکن دارد سرور های پرقدرتش است که در سراسر جهان پراکنده شده‌ اند. و با اتصال به یکی از آن ها می‌ توانید مروری قوی و پرسرعت برای خود ایجاد کنید.
علاوه بر آن وقتی به سرور های این برنامه متصل می‌ شوید هیچگونه محدودیتی برای شما دیگر وجود ندارد. چون خود سرورهای این برنامه کاملاً نامحدود هستند. و بدون اینکه محدودیت زمانی و یا مکانی برای شما ایجاد شود، می‌ توانید به گشت و گذار در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف بپردازید.

Screenshot image

امنیت مناسب فیلتر شکن نایس وی پی ان:

امنیت بالای موجود در این وی پی ان، این امکان را به ما می دهد که با خیال راحت و آسوده به سرور هایش متصل شویم. و از گشت و گذار در اینترنت لذت ببریم.
چرا که اگر این فیلتر شکن از اقدامات امنیتی کافی استفاده کند خطری ما را تهدید نخواهد کرد. و می توانیم مروری ناشناس و ایمن داشته باشیم.

اتصال با هر نوع اینترنتی:

قابل ذکر است که شما با هر نوع اینترنتی که در اختیار دارید می‌ توانید به سرور های فیلتر شکن نایس وی پی ان متصل شوید. چون با تمام داده‌ های اینترنت کار می‌ کند. و سرعت شما هر چقدر هم ضعیف باشد می‌ توانید به این سرورها متصل شوید و یک اتصال با کیفیت برای خود ایجاد کنید.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *