آموزش اتصال خودکار به نترو وی پی ان

آموزش اتصال خودکار به نترو وی پی ان

دانلود فیلتر شکن Netro VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکنی جدید در کشور ما به نام نترو وی پی ان وجود دارد که با وجود اینکه به تازگی وارد بازار شده است. اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند و امتیاز بالایی را از گوگل پلی دریافت کند. و قطعاً می دانید که محبوبیت یک فیلتر شکن به خاطر سرعت و امنیت آن می‌ باشد. که این دو ویژگی در نترو وی پی ان وجود دارد و با خیال راحت می‌ توانید آن را برای خود نصب کنید.

چگونه به صورت خودکار به فیلتر شکن نترو وی پی ان متصل شویم؟!

برای اینکه راحت‌تر بتوانید به این فیلتر شکن متصل شوید، ما در ادامه ویدیویی برای شما قرار می‌ دهیم. تا بتوانید با تماشای آن از خدمات این برنامه استفاده کنید.
اما به صورت کلی همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است شما اگر بر روی گزینه کانکتینگ این برنامه کلیک کنید. پس از چند لحظه اتصال شما ایجاد می‌ شود.
البته با بعضی از اینترنت‌ ها این برنامه کمی زمان می‌ برد تا متصل شود. اما در هر حالت اتصال شما ایجاد می‌ شود و می‌ توانید با تغییر دادن موقعیت مکانی خود به کشوری دور افتاده به راحتی فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهید.

علاوه بر آن وقتی اتصال ما ایجاد می‌ شود و در اینترنت مرور می‌‌ کنیم، می‌ توانیم وارد برنامه شویم. و متوجه شویم که چه مقدار از اینترنت استفاده کردیم. که این مورد باعث محبوبیت بیشتر این فیلتر شکن شده است.

امکان تغییر زبان در نترو وی پی ان

همچنین در این فیلتر شکن گزینه تغییر زبان وجود دارد که خوشبختانه زبان فارسی هم در این برنامه وجود دارد. که باعث می‌ شود کاربران ایرانی بتوانند این برنامه را برای خود نصب کنند. البته محیط این فیلتر شکن انقدر ساده است که شما حتی با زبان پیش فرض این برنامه هم می‌ توانید اتصال پایدار خود را ایجاد کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *