نحوه استفاده از dns در موبایل آیفون

نحوه استفاده از dns در موبایل آیفون

چگونه dns را در ios فعال کنیم

اینترنت کشورمان دچار مشکلات زیادی است. برای مثال علاوه بر فیلترینگ خیلی اوقات ما دچار افت سرعت می‌ شویم. که می‌ توانیم با تغییر dns این مشکل را حل کنیم.
حتی با استفاده از دی‌ ان‌ اس‌ های ضد فیلتر مشکل فیلترینگ را نیز به کمک آن ها حل کنیم. و به خدمات مسدود شده نیز به راحتی دسترسی پیدا کنیم. برای اینکه سرعت اینترنت خود را به کمک دی ان اس افزایش بدیم و یا از نسخه‌ های ضد فیلتر استفاده کنیم. باید تنظیمات dns دستگاه خود را تغییر دهیم. که در ادامه به نحوه تغییر آن در گوشی آیفون خواهیم پرداخت.

تغییر dns در گوشی آیفون

تغییر تنظیمات dns در گوشی آیفون کاری بسیار ساده و آسان است. و ما می‌ توانیم در چند مرحله بسیار ساده این کار را انجام دهیم که این مراحل عبارتند از:
ابتدا ما باید به قسمت تنظیمات دستگاه خود برویم چرا که نیاز داریم تنظیمات dns پیش فرض دستگاه خود را تغییر دهیم.
پس از مراجعه قسمت ستینگ سپس باید به قسمت تنظیمات وای فای برویم. پس از اینکه وارد این قسمت شدیم باید بر روی آیکون i ضربه بزنیم. تا به تنظیمات مربوطه دسترسی پیدا کنیم. صفحه را به پایین منتقل می‌ کنیم تا به قسمت مربوطه دسترسی پیدا کنیم. سپس dns که می‌ خواهیم را جایگزین تنظیمات پیش فرض دستگاه می‌ کنیم و از سرعت بالاتر لذت می‌ بریم.

از کجا ‌dns فعال و مناسب را پیدا کنیم؟

برای استفاده از دی ان اس ‌های قدرتمند ما نیاز داریم. که از منابع معتبر آن ها را تهیه کنیم. بسیاری از آن ها به صورت رایگان قابل دسترسی خواهند بود. ولی ما اگر بخواهیم که به کیفیت بالاتر دسترسی داشته باشیم و سرعت بهتری را در اینترنت تجربه کنیم. نیاز داریم که آن ها خریداری کنیم. که برای خریداری کردن این گونه dns‌ ها ما می‌ توانیم از طریق سایت‌ های بین‌ المللی و معروف که در این کار وارد هستند اقدام کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *