نصب ‌vpn قوی برای آیفون از کانال تلگرام

نصب ‌vpn قوی برای آیفون از کانال تلگرام

دانلود فیلتر شکن برای ios جدید

کاربرانی که از دستگاه آیفون استفاده می‌ کنند. برای دسترسی به برنامه‌ های مختلف مخصوصاً فیلتر شکن ‌ها کار بسیار سخت ‌تری نسبت به کاربران اندرویدی دارند. چرا که تنها منبع معتبر برای دانلود فیلتر شکن و سایر برنامه ‌ها برای این سیستم عامل برنامه خود‌ آیفون، یعنی اپ استور می باشد. و کاربران برای دانلود برنامه ها از سایر منابع با مشکل مواجه هستند. و این اجازه را سیستم عامل دستگاه به آن ها نخواهد داد. پس این افراد باید قید سایر منابع مانند تلگرام را بزنند و چنین موضوعی را به کل فراموش کنند. چرا که این امکان برای آن ها وجود نخواهد داشت.

آموزش دانلود راحت فیلتر شکن از اپ استور

از آنجایی که برنامه اپ استور رفع فیلتر شده است و دیگر هیچگونه محدودیتی بر آن اعمال نشده است. ما می‌ توانیم به راحتی از طریق آن انواع برنامه‌ ها حتی فیلتر شکن ‌ها را بر روی دستگاه ios خود نصب کنیم.
برای این کار کافی است وارد برنامه اپ استور شویم و سپس اسم برنامه یا فیلتر شکنی که می‌ خواهیم دانلود کنیم را وارد کنیم. سپس باید بر روی گزینه نصب بزنیم تا دانلود برای ما شروع شود.
البته قبل از شروع دانلود از ما یک مجوز درخواست می‌ شود که باید با ورود رمز عبور یا اثر انگشت خود آن را تایید کنیم. و سپس دانلود برنامه شروع می‌ شود.

امکان نصب وی پی ان از کانال تلگرام

علاوه بر آن، یک راه ساده‌تر برای نصب فیلتر شکن برای گوشی‌ های آیفون وجود دارد و آن هم برنامه تلگرام است. که اگر ما وارد کانال‌ های مخصوص فیلتر شکن شویم. به راحتی می‌ توانیم فایل‌ های موجود در این کانال‌ ها را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنیم. بدون اینکه محدودیتی سد راه ما قرار بگیرد.

نحوه استفاده فیلتر شکن نصب شده برای آیفون

پس از دانلود شدن فیلتر شکن مورد نظر، به صورت خودکار بر روی دستگاه نصب می‌ شود و نیازی به اقدام از سوی ما نیست. پس باید اول برنامه را اجرا کنیم پس از اجرا شدن برنامه، محیط فیلتر شکن به ما نمایش داده می‌ شود. که برای شروع به کار آن باید بر روی دکمه اتصال ضربه بزنیم.
پس از زدن دکمه اتصال باید به برنامه اجازه دهیم که بتواند خدمات وی پی ان را بر روی دستگاه ما انجام دهد. پس از تایید این مجوز برنامه شروع به کار خواهد کرد. و خواهیم توانست انواع محدودیت ها را به کمک یک فیلتر شکن فعال که نصب کرده ایم از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *