دانلود vpn محبوب نورتون وی پی ان برای شیائومی

دانلود vpn محبوب نورتون وی پی ان برای شیائومی

دانلود وی پی ان norton vpn خصوصی برای گوشی اندروید

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه دنیا دنیای تکنولوژی و ارتباطات است. اما متاسفانه در کشور ایران محدودیت‌ های اینترنتی باعث شده است که بسیاری از خدمات اینترنت جهانی برای ما غیر قابل دسترسی باشد. برای حل این مشکل و دسترسی دائمی به محتوای موجود در اینترنت ما می‌ توانیم از فیلتر شکن نورتون وی پی ان که یک ابزار بسیار قدرتمند و مناسب است کمک بگیریم.

اتصال سریع به سرور های قدرتمند برنامه نورتون وی پی ان

در این فیلتر شکن از بهترین طراحی پنل کاربری استفاده شده است. که همین عنوان باعث شده است همه ما بتوانیم به سادگی به خدمات وی پی ان مورد نیاز دسترسی پیدا کنیم. به طوری که حتی با یک کلیک به کمک قابلیت اتصال خودکار خواهیم توانست به بهترین سرور موجود در این برنامه متصل شویم.

Screenshot image 1

رمزگذاری داده‌ های آنلاین

همچنین در این برنامه از بهترین پروتکل‌ های امنیتی استفاده می‌ شود. که باعث می‌ شود خیال ما هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی راحت باشد.
علاوه بر آن داده‌ های ما هنگام انتقال توسط تونل‌ های رمزگذاری شده این برنامه منتقل می‌ شوند. که باعث می‌ شود اتصالی مطمئن و ایمن برای ما صورت بگیرد.

Screenshot image 2

استفاده از پشتیبان‌ های فعال

با توجه به اینکه این فیلتر شکن یکی از وی پی ان‌ های محبوب و پرکاربر می‌ باشد. سازندگان برای اینکه کاربران از این برنامه رضایت داشته باشند. یک تیم پشتیبانی مناسب و فعال را قرار داده است. به گونه‌ای که ما در صورت بروز مشکل می‌ توانیم با این تیم پشتیبانی ارتباط بگیریم. و پاسخ و راه حل مشکل به وجود آمده را سریعاً دریافت کنیم.

دسترسی به نسخه وی‌ آی‌ پی بدون قطعی

ما می‌ توانیم برای دریافت قدرت و سرعت بالاتر و دور زدن راحت‌تر محدودیت‌ های اینترنتی از نسخه وی‌ آی‌ پی این برنامه استفاده کنیم. برای دسترسی به سرور های موجود در این نسخه باید اشتراک vpn را خریداری کنیم.

Screenshot image 3

بهترین خدمات در فیلتر شکن نورتون وی پی ان

مرور در وب سایت‌ ها
استفاده نامحدود از برنامه
عدم قطعی هنگام تماشای فیلم
انجام تمام بازی‌ های آنلاین
قابلیت اتصال با انواع اینترنت‌ های ایران
امکان نصب برای کودکان
دریافت حریم خصوصی
افزایش سرعت اتصال با سرور های قوی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *