دانلود نیک وی پی ان ایمن برای یوتیوب

دانلود نیک وی پی ان ایمن برای یوتیوب

نصب فیلتر شکن رایگان نیک وی پی ان برای ویندوز

یکی از وی پی ان‌ هایی که کیفیت نسبتاً قابل قبولی را دارا می‌ باشد. و ما می توانیم به کمک آن اکثر محدودیت های اینترنتی را از بین ببریم فیلتر شکن نیک وی پی ان نام دارد. ما می توانیم این ابزار اینترنتی را از طریق گوگل پلی دریافت کنیم. و با خیالی راحت آن را بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن نیک وی پی ان

۱_ سرور های جهانی

مهم ترین ویژگی این برنامه داشتن سرور های جهانی می باشد. که به ما این امکان را می دهد. بتوانیم در هر کجا به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنیم. اگرچه کیفیت بعضی از این سرورها در حد مطلوب نمی باشد. و با متصل شدن به آن ها قدرت کافی را دریافت نخواهیم کرد.
اما به طور کلی ما به کمک اکثر سرور های این برنامه می توانیم محدودیت هایی شدید که بر اینترنت کشورمان اعمال شده است را از بین ببریم.

Screenshot image 3

۲_ حریم خصوصی مطمئن

این برنامه با به کارگیری شدیدترین خدمات امنیتی حریم خصوصی ما را در برابر انواع خطرات احتمالی ایمن نگه می‌ دارد. تا بتوانیم با خیالی راحت تر در اینترنت جستجو کنیم. بدون اینکه حملات سایبری امنیت داده های ما را به خطر بیندازد. از مهم ترین اقدامات این برنامه می توان به رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال اشاره کرد.

۳_ بدون محدودیت زمانی

همان طور که همه ما بارها با این موضوع مواجه شدیم. بسیاری از فیلتر شکن ها محدودیت‌ هایی را برای کاربرانشان در نظر گرفته اند. ولی این برنامه هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی ندارد.
در نتیجه ما می توانیم در هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتیم. به این سرورها متصل شویم و به هر مقداری که خواستیم از آن‌ ها استفاده کنیم.

آیا با فیلتر شکن نیک وی پی ان می توان بازی کرد؟!

همان طور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد سرور های این برنامه کیفیت چندان بالایی ندارند. و اکثراً برای محدودیت های نسبتا خفیف مناسب هستند. اما با این وجود با برخی از سرور های این برنامه در بعضی از اوقات می توانیم گیم پلی مناسبی از بازی های فیلتر شده دریافت کنیم. چرا که در بعضی از زمان ها قدرت سرورها بالاتر است. و پینگ مناسبی را برای ما فراهم می کنند.

Screenshot image 5


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *