هاتگرام بدون فیلتر و سریع با لینک مستقیم

هاتگرام بدون فیلتر و سریع با لینک مستقیم

دانلود هاتگرام از گوگل پلی برای اندروید

یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام برنامه هاتگرام می باشد. این برنامه نیز مانند نسخه اصلی دچار فیلترینگ بسیار شدیدی می باشد. چرا که تمامی نسخه های مرتبط به تلگرام دچار فیلترینگ هستند. در نتیجه هیچ نسخه ای بدون فیلتر از تلگرام وجود ندارد.

دلیل فیلتر بودن هاتگرام

از آنجایی که تمامی سرور های این برنامه با سرور نسخه اصلی یعنی تلگرام یکسان می باشد. پس تمامی محدودیت‌ هایی که بر نسخه اصلی اعمال شده است بر این برنامه نیز اعمال می شود. پس ما برای دسترسی به خدمات این برنامه نیز نیاز به یک فیلتر شکن قوی و قدرتمند به منظور دریافت خدمات وی پی ان داریم.

گزینه های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که می توانند به ما در دسترسی به خدمات فیلتر شده کمک کنند. ما می توانیم با در نظر داشتن یک سری فاکتور ها از میان این گزینه ها یک انتخاب مناسب داشته باشیم .

دانلود هاتگرام برای کامپیوتر | نسخه ویندوز 2019 Hotgram PC

مهم ترین فاکتور های مورد نظر جهت نصب vpn :

برای اینکه بتوانیم شرایط مناسب و بهینه ای برای دسترسی به خدمات موجود در برنامه هاتگرام داشته باشیم. نیاز داریم که از فیلتر شکنی استفاده کنیم که سرعت مناسبی را برای ما فراهم کند. به همین دلیل است که سرور های موجود در یک فیلتر شکن از اهمیت فوق العاده برخوردار می باشد. چرا که این سرورها هستند که قدرت برنامه را تعیین می کنند.

برای اینکه بتوانیم با خیالی راحت محدودیت های این برنامه را از بین ببریم و به محتوای مورد نیاز خود در آن دسترسی پیدا کنیم. نیاز به یک اتصال مطمئن و ایمن داریم پس باید در نظر داشته باشیم. فیلتر شکنی که داریم از آن استفاده می کنیم از خدمات امنیتی با کیفیت ایده‌آل استفاده کند.

فراهم شدن اتصال پایدار در هاتگرام

علاوه بر قدرت بالا اتصالی که برای ما ایجاد می شود باید به صورتی باشد که به صورت مداوم بتوانیم از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنیم. تا تجربه ای مناسب برای ما به ارمغان بیاید.

زوم اپ: هاتگرام؛ کلاینت بومی تلگرام با قابلیت‌های متنوع - زومیت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *