دانلود واتساپ بدون فیلتر شکن از بازار

دانلود واتساپ بدون فیلتر شکن از بازار

دانلود فیلتر شکن قوی برای واتساپ

امروزه شبکه های اجتماعی به یک برنامه کاربردی و ضروری برای کاربران تبدیل شده اند. که با پیشرفت دنیای ارتباطات کاربران اکثرا به صورت مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌ کنند.
یکی از این برنامه های محبوب واتساپ می باشد. که یکی از به روزترین برنامه ها در این دسته می باشد و کاربران فعال زیادی دارد.
اما مشکلات به وجود آمده سبب شده‌ است که این برنامه دچار فیلترینگ شدیدی ‌شود. و کاربران نتوانند بدون فیلترشکن از این برنامه استفاده کنند.
از این رو بسیاری از کاربران به دنبال واتساپ بدون فیلتر شکن از منبع های مختلف می باشند.

واتساپ بدون فیلتر شکن را از کجا دانلود کنیم؟

بسیاری از کاربران در اپلیکیشن بازار به دنبال واتساپ بدون فیلتر شکن هستند. اما نکته ای که این افراد باید در نظر بگیرند این است که برنامه های ایرانی حق گذاشتن برنامه های فیلتر شده درون خود را ندارند. بنابراین همچین برنامه ‌ای در بازار وجود نخواهد داشت. نه تنها در بازار واتساپ بدون فیلتر وجود ندارد، بلکه اصلاً این برنامه رسمی نیست. و اگر هم وجود داشته باشد نسخه های غیر رسمی دارای این ویژگی هستند که بسیار غیرقابل اعتماد می باشند.

چگونه واتساپ را بدون فیلتر شکن استفاده کنیم؟

با آپدیت های بسیاری که اپلیکیشن واتساپ ارائه می‌ کند، روزانه خدمات بیشتری در این برنامه گنجانده می‌ شود. و در آپدیت های جدید این برنامه قابلیت استفاده از پروکسی نیز به وجود آمده است. که ما می توانیم به راحتی با متصل شدن به یک پروکسی بدون نیاز به فیلتر شکن های مختلف از واتساپ استفاده کنیم.
البته گفتنی است که پروکسی ها اکثراً به مدت کم فعال هستند و ما باید به صورت مدام آن ها را آپدیت و تغییر دهیم.

بهترین راه برای استفاده از واتساپ چیست؟

برای اینکه ما بتوانیم به راحتی از اپلیکیشن واتساپ و خدمات موجود در آن بهره ببریم. باید از فیلتر شکنی قدرتمند و سریع استفاده کنیم.
برای عدم افت سرعت و دریافت خدمات بهتر می توانیم اکانت فیلتر شکن های پولی را خریداری کنیم. و با استفاده از آن ها بدون هیچ مشکلی از واتساپ استفاده کنیم.
گفتنی است که برای دریافت فیلتر شکن های رایگان می توانیم از گوگل پلی، فیلتر شکن های محبوب و معروف را دانلود و نصب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *