چگونه ورژن های قدیمی فیلتر شکن ها را نصب کنیم

چگونه ورژن های قدیمی فیلتر شکن ها را نصب کنیم

دانلود نسخه ی آپدیت نشده فیلتر شکن ها برای گوشی های قدیمی

بسیاری از ما به دنبال نسخه‌ های قدیمی فیلتر شکن ‌های معروف و محبوب هستیم. این موضوع دلایل مختلفی دارد. برای مثال برخی از ما دستگاه قدیمی داریم که دیگر سیستم عامل آن آپدیت نمی ‌شود. در نتیجه با برنامه ‌های جدید سازگار نیست پس نیاز به ورژن‌ های قدیمی فیلتر شکن ها داریم. تا بتوانیم از خدمات وی پی ان با کیفیت بهره‌ مند شویم.

قدرت بالاتر ورژن های قدیمی فیلتر شکن دلیل دیگر برای انتخاب این برنامه ها

خیلی اوقات ما از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند استفاده می‌ کردیم. و از خدمات آن رضایت کامل داشتیم. اما آن برنامه پس از دادن آپدیت به طور کلی دچار افت شدید شد. به ما دیگر نتوانستیم از خدمات آن ها بهره‌ مند شویم. در چنین شرایطی ما به دنبال نسخه ‌های قدیمی خواهیم گشت. تا بتوانیم مانند قبل از آن برنامه‌ ها برای رفع محدودیت‌ های اینترنتی و برخورداری از خدمات مورد نیازمان در سایت ‌ها و برنامه ‌های فیلتر شده استفاده کنیم.

از کجا ورژن های قدیمی فیلتر شکن ها را پیدا کنیم؟

همانطور که گفته شد نسخه ‌های قدیمی خیلی اوقات به دلایل مختلف برای کاربران مهم ‌تر هستند. به همین دلیل به دنبال منبع مناسب برای دانلود آن ها می‌ باشند. اما در چنین شرایطی که منابع اصلی همگی نسخه ‌های جدید و به روز را در اختیار ما قرار می‌ دهند. پس ما مجبور به استفاده از منابع فرعی و غیر اصلی خواهیم بود. مانند سایت ‌ها و وبلاگ‌ هایی که این برنامه ‌ها را برای دانلود کردن ما قرار می‌ دهند.

آیا نسخه های قدیمی وی پی ان ها کار می کنند؟

این موضوع به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد. برای مثال ما به دنبال چه نسخه ‌ای از برنامه هستیم. اگر نسخه چندان قدیمی نباشد. احتمال فعال بودن آن فیلتر شکن بسیار وجود خواهد داشت. اما نسخه ‌های بسیار قدیمی که مربوط به دو سه سال اخیر می‌ شوند. به احتمال ۹۰ درصد از دسترس خارج شده اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *