وصل شدن به تلگرام با پروکسی

وصل شدن به تلگرام با پروکسی

بهترین پروکسی برای تلگرام

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های موجود در کشور ما برنامه تلگرام می‌‌ باشد. که ما به وسیله آن می‌ توانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. و همچنین عکس‌ ها و ویدیو های خود را به اشتراک بگذاریم. علاوه بر آن این برنامه با قابلیت تماس‌ های صوتی و تصویری کار ما را بسیار راحت کرده است.
ولی متاسفانه این برنامه در کشور ما فیلتر شده است و ما نمی‌ توانیم با آی‌ پی ایران به آن دسترسی پیدا کنیم.
برای نصب و استفاده از این برنامه ما می‌‌توانیم از پروکسی یا فیلتر شکن استفاده کنیم، که در ادامه به این موضوع می‌ پردازیم.

از کجا فیلتر شکن و پروکسی پرقدرت دریافت کنیم؟

ما می‌ توانیم برای دانلود فیلتر شکن به برنامه گوگل پلی مراجعه کنیم. و از آنجا فیلتر شکن مناسب را انتخاب و دانلود کنیم. یا می توانیم از طریق سایت های معتبر اکانت فیلتر شکن های پولی را خریداری کنیم.
برای استفاده از پروکسی ها نیز کانال های تلگرامی پروکسی وجود دارند. که به صورت روزانه پروکسی های عمومی را درون خود جای می‌ دهند. که ما می توانیم از آنجا به این پروکسی ها وصل شویم.

فیلتر شکن یا پروکسی، کدام بهتر است؟

بدون شک سرعتی که یک فیلتر شکن قدرتمند و معتبر برای ما ایجاد می کند، بسیار پایدارتر خواهد بود. همچنین مشکلات به روز رسانی مداوم پروکسی ها را ندارد. ولی ما می توانیم در صورت از کار افتادن فیلتر شکن ها از این روش استفاده کنیم.

به صورت کلی ما اگر کانال‌ های مناسب برای پروکسی داشته باشیم به راحتی می‌ توانیم به آن ها متصل شویم. و فعالیت‌ های دلخواهمان را در تلگرام انجام دهیم.

البته باید به این موضوع دقت کنیم که پروکسی متناسب با اینترنت دستگاه خود انتخاب کنیم.
به این صورت که پروکسی‌ ها در کانال‌ های مختلف وجود دارند. که متناسب با همراه اول، رایتل و ایرانسل می‌ باشند. تا با متصل شدن به آن ها ما بتوانیم به راحتی برنامه تلگرام را باز کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *