دانلود آخرین نسخه وی پی ان ویتوری ان جی

دانلود آخرین نسخه وی پی ان ویتوری ان جی

دانلود V2rayNG برای کامپیوتر + رایگان

یکی از محبوب ‌ترین فیلتر شکن ‌های موجود در بازار وی پی ان ویتوری ان جی است. که ما می‌ توانیم به راحتی آن را برای دستگاه اندرویدی خود از تمامی منابع تهیه کنیم. چرا که محبوبیت آن در نزد کاربران آنقدر بالاست که تمامی سایت‌ های ارائه دهنده وی پی ان های مختلف آن را برای دانلود کردن قرار داده ‌اند.
ولی همانطور که همه ما می‌ دانیم بهترین مرجع برای دانلود این برنامه برای دستگاه اندرویدی همان برنامه گوگل پلی است. که به صورت پیش فرض بر روی تمامی دستگاه ‌های اندرویدی وجود دارد.

استفاده از ویتوری ان جی به صورت رایگان و پولی

این برنامه هم به صورت رایگان قابل استفاده است و هم به صورت پولی می‌ توانیم از خدمات آن استفاده کنیم. اما گفتنی است که در این برنامه به صورت پیش فرض هیچ سروری وجود ندارد. و ما باید کانفیگ ‌های این برنامه را به صورت رایگان یا پولی تهیه کنیم. سپس خواهیم توانست با اضافه کردن این کانفیگ‌ ها به قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 3

خریداری کرپن کانفیگ ها بهترین راه حل:

برای دستیابی به بهترین سرعت ممکن بهتر است از کانفیگ‌ های پولی و اختصاصی استفاده کنیم. تا بتوانیم قدرت بالاتری را کسب کنیم. چرا که کانفیگ‌ های رایگان عموماً دارای ترافیک زیادی هستند. و کاربران بی‌ شماری از آن ها استفاده می‌ کنند.
به همین دلیل است که این امکان وجود خواهد داشت سرعت ما دچار افت کیفیت بسیار زیادی شود. پس بهترین راه همان استفاده از کانفیگ ‌های اختصاصی می‌ باشد.

Screenshot image 4

تنوع خدمات نسخه پولی وی پی ان ویتوری ان جی

کانفیگ ‌هایی که به صورت پولی خریداری می‌ کنیم انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها دارای محدودیت ‌های حجمی هستند و تا حجم مشخصی می‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم.
برخی نیز دارای حجم نامحدود هستند. یعنی هیچگونه محدودیتی برای استفاده از آن ها نخواهیم داشت. به بیان دیگر کاربران دستِ باز، برای انتخاب نوع کارکرد برنامه دارند.

Screenshot image 1

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *