دانلود وی پی ان آی پی ثابت

دانلود وی پی ان آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن قوی برای گوشی همراه

همه ی ما برای انجام خدمات روزانه خود نیاز به فیلتر شکنی فعال داریم. تا بتوانیم از خدمات مورد نیازمان در سایت ها و برنامه های فیلتر شده استفاده کنیم. فیلتر شکنی که بتواند قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت های اینترنتی را برای ما فراهم کند. و ما بتوانیم با متصل شدن به سرور های آن به خدمات مورد نیازمان در اینترنت دسترسی پیدا کنیم.

در ادامه برخی از ویژگی های لازم برای یک فیلتر شکن مطمئن را بررسی می کنیم.

۱- فیلتر شکنی با آی پی ثابت:

یکی از خصوصیاتی که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند فیلتر شکنی است که دارای آی پی ثابت باشد. چون که ما برای برخورداری از بعضی از برنامه ها و بازی ها نیازمند فیلتر شکنی هستیم که آی پی ثابت داشته باشد.
چرا که این گونه از برنامه ها و بازی ها با فیلتر شکن آی پی متغیر کار نمی کنند. پس ما نیاز به فیلتر شکن با IP ثابت داریم تا بتوانیم از آن ها استفاده کنیم.

۲- سرور های متعدد و پرتعداد:

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث افزایش کیفیت فیلتر شکن ها می شود. این است که آن برنامه از سرور های بسیار پر تعدادی برخوردار باشد. تا بتواند با پوششی جهانی برای کاربران سرعتی بالاتر را ایجاد کند.
همچنین ترافیک اعمال شده بر آن ها پراکنده شود و بر اثر افزایش بیش از حد ترافیک اعمال شده سروری از دسترس خارج نشود و دچار افت سرعت نشود. بلکه باعث ایجاد اتصالی پایدار و پرسرعت برای ما شود.

۳- بالا رفتن درجه امنیت با وی پی ان آی پی ثابت :

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که یک فیلتر شکن ایده ‌آل حتماً باید از آن برخوردار باشد امنیت بالا می‌ باشد. چرا که هنگامی که ما از یک فیلتر شکن استفاده می کنیم اجازه دسترسی آن برنامه را به اتصالات خود می دهیم.
که این موضوع سبب می شود که احتمال به سرقت رفتن اطلاعات و آسیب رسیدن به دستگاه ما بسیار بالا رود. پس ما حتماً باید از فیلتر شکنی ایمن استفاده کنیم. تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنیم. و بتوانیم با خیالی راحت مروری ایمن و مطمئن را در فضای اینترنت انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *