نصب جدید ترین وی پی ان برای شیائومی نوت ۱۲

نصب جدید ترین وی پی ان برای شیائومی نوت ۱۲

دانلود فیلتر شکن رایگان برای گوشی شیائومی

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه تعداد وی پی ان های موجود در بازار روز به روز در حال افزایش است. ولی ما نمی توانیم با متصل شدن به هر کدام یک از این فیلتر شکن‌ ها قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را به دست بیاوریم. چرا که بسیاری از این برنامه‌ ها با محدودیت‌ های شدیدی که بر اینترنت اعمال شده است سازگاری ندارند و نمی‌ توانند قدرت لازم را برای ما به ارمغان بیاورند.

همچنین لازم به ذکر است که بیشتر کاربران موجود در کشور از گوشی‌ های اندرویدی استفاده می‌ کنند. که از جمله این گوشی‌ ها می‌ توان به سامسونگ، شیائومی و هواوی اشاره کرد. بنابراین کاربران باید وی پی ان‌ های مناسب با گوشی خود را نصب کنند.

حال ما در ادامه به بررسی ویژگی های یک فیلتر شکن ایده آل که قادر است شرایط بهینه برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای ما فراهم کند می پردازیم.

‎VPN Shield - Unlimited Proxy on the Mac App Store

۱- برخورداری از سرور های فعال و سریع

ما می توانیم با استفاده از یک فیلتر شکن که از سرور های فعال و مناسب برخوردار است انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم. چرا که تامین کننده قدرت یک vpn سرور های آن برنامه می‌ باشد.

۲_ محافظت از گوشی همراه ما

خطرات احتمالی هنگام انجام فعالیت های آنلاین روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند. پس فیلتر شکنی برای ما مناسب‌ تر خواهد بود که از خدمات امنیتی مناسب و حرفه ای برخوردار می باشد. از مهم‌ ترین اقدامات امنیتی می‌ توان به رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال و فراهم کردن شرایط لازم برای انجام مرور آنلاین به صورت ناشناس اشاره کرد.

۳_ استفاده راحت از وی پی ان در گوشی

هرچه نحوه استفاده از یک فیلتر شکن راحت‌ تر باشد ما راحت‌ تر می توانیم به خدمات مورد نیاز خود جهت دسترسی به داده های فیلتر شده و اینترنت جهانی بدون کوچک‌ ترین محدودیت دسترسی پیدا کنیم.

۴_ پشتیبانی وی پی ان از انواع اینترنت

ما برای اینکه بتوانیم در هر کجا به خدمات فیلتر شکن مورد استفاده خود دسترسی پیدا کنیم. باید مطمئن شویم که آن برنامه از همه اینترنت ها پشتیبانی می‌ کند. چرا که ممکن است گاهی اوقات ما نتوانیم از اینترنت خود استفاده کنیم و مجبور به استفاده از اینترنت‌ های دیگر باشیم.

وی پی ان چیست؟ - وبلاگ پویان آی تی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *