نصب وی پی ان قانونی برای کامپیوتر و ویندوز

نصب وی پی ان قانونی برای کامپیوتر و ویندوز

دانلود بهترین vpn کامپیوتر جدید

برای اینکه بتوانید با انواع دستگاه‌ های مورد استفاده خود در اینترنت به صورت آزادانه گشت و گذار کنید. نیاز به یک ابزار مناسب دارید.
البته گفتنی است که ابزار مناسب که بیشتر تحت عنوان فیلتر شکن شناخته می‌ شود. هیچ نسخه قانونی ندارد و انواع برنامه های موجود در این دسته‌ بندی ممنوعه محسوب می شوند. و ممکن است گاهی جرم تلقی شود. اما در هر حال ما برای اینکه بتوانیم از سایت‌ ها و برنامه‌ های مورد نظر خود در گوشی، کامپیوتر و ویندوز استفاده کنیم باید از وی پی ان‌ های مختلف بهره ببریم.

فاکتور های امنیتی مهم وی پی ان کامپیوتر:

۱- مرور ناشناس فاکتوری برای امنیت بیشتر

از آنجایی که هیچ کدام یک از فیلتر شکن های موجود در بازار قانونی نمی‌ باشد. تنها راهی که می توانیم با خیالی راحت از آن‌ ها استفاده کنیم، بهره بردن از این ابزارها در بستر کاملا مطمئن و ایمن می‌باشد.
یکی از خدماتی که فیلتر شکن ها برای بهبود امنیت سایبری ما استفاده می‌ کنند پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما می‌ باشد. در این صورت مروری ناشناس برای ما پدید می آید. و بدین ترتیب می توانیم به صورت غیر قابل ردیابی و شناسایی در اینترنت جستجو کنیم.

۲- رمزگذاری داده ها

یکی دیگر از کار هایی که فیلتر شکن‌ ها برای بهبود امنیت کاربران خود انجام می دهند. رمزگذاری کردن داده‌ های آن ها هنگام انتقال است. در این صورت داده ها به صورت ایمن و خصوصی جابجا می‌ شوند و خطرات کمتری متوجه حریم خصوصی ما خواهد شد.

دانلود VPN برای کامپیوتر | وی پی ان کامپیوتر و لپ تاپ

البته انواع مختلفی از وی‌ پی‌ ان‌ های دولتی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌ توانیم با خیالی راحت و مطمئن‌ تر در اینترنت جستجو کنیم. البته یک سری خطرات دیگر مانند لو رفتن فعالیت های آنلاین ما می تواند وجود داشته باشد.

سرور های سریع و قدرتمند مخصوص کامپیوتر

مهمتر از امنیت وجود سرور های با کیفیت در یک فیلتر شکن است. چرا که اگر سرعت لازم برای ما هنگام استفاده از برنامه پدید نیاید. هر چقدر هم امنیت برنامه بالا باشد عملاً بلا استفاده خواهد بود.
علاوه بر آن باید به این نکته توجه شود که اگر ما از وی پی ان برای کامپیوتر استفاده می‌ کنیم باید دارای سرور های مخصوص ویندوز باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *