وی پی ان قوی با لینک دانلود + رایگان اندروید

وی پی ان قوی با لینک دانلود + رایگان اندروید

دانلود فیلتر شکن برای گوشی همراه

بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای دسترسی به انواع خدمات بین‌ المللی که دیگر به دلیل محدودیت‌ ها به آن دسترسی ندارند، هستند. در نتیجه شرکت‌ های وی پی ان فیلتر شکن ‌های بسیاری را به بازار ارائه کرده اند. اما بسیاری از آن ها به دلیل عدم کفایت کافی از دسترس خارج شدند و دیگر قادر به ارائه خدمات نیستند. اما با این حال هنوز وی پی ان های قوی در بازار وجود دارند. که می‌ توانند به ما برای دسترسی به انواع خدمات محدود شده کمک کنند.
برای اینکه بتوانید بر روی گوشی های اندروید خود فیلتر شکنی مناسب نصب کنید، به فاکتور های زیر دقت کنید:

۱- سرور های پرتعداد با سرعت و قدرت عالی

در مورد سرور های یک برنامه نکته‌ ای که حائز اهمیت است، کیفیت سرور هایش می‌ باشد. چرا که اگر سرور های یک فیلتر شکن از کیفیت کافی برخوردار نباشند. نمی‌ توانند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ های شدید را فراهم کنند.
نکته دیگر تعداد سرور ها می‌ باشد، چرا که اگر سرور ها کم تعداد باشند، حتی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به دلیل افزایش ترافیک اعمال شده از دسترس خارج خواهند شد و یا دچار افت شدید کیفیت می شوند.

۲- افزایش حریم خصوصی

یک برنامه ایده ‌آل باید بتواند بستر لازم برای مروری راحت و مطمئن را برای ما فراهم کند. تا ما بتوانیم با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنیم. در این میان می‌ توان رمزگذاری داده‌ ها هنگام انتقال را یکی از مهم ترین خدمات امنیتی دانست.

۳- رابط کاربری مناسب و اتصال راحت

یک فیلتر شکن ایده ‌آل باید از یک رابط کاربری مناسب برخوردار باشد. تا ما بتوانیم در سریع‌ ترین زمان ممکن به سرورها دسترسی پیدا کنیم و وارد دنیای بدون محدودیت شویم. بدون اینکه هنگام استفاده از برنامه دچار سردرگمی شویم.

۴- خدمات رایگان فیلتر شکن

به دلیل افزایش هزینه اکانت فیلتر شکن ‌های پولی، بسیاری از کاربران به دنبال وی پی ان ‌های رایگان هستند. تا بتوانند بدون هزینه از خدمات وی پی ان برخوردار شود. پس می‌ توان گفت یکی از فاکتور های انتخاب یک فیلتر شکن ایده آل برای اندروید، می‌ تواند خدمات رایگان نیز باشد. هرچند با پرداخت هزینه خدمات با کیفیت ‌تری را دریافت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *