دانلود وی پی ان لاین برای اندروید + رایگان

دانلود وی پی ان لاین برای اندروید + رایگان

نصب فیلتر شکن VPN LINE با لینک مستقیم

برای رفع فیلتر کردن اپلیکیشن‌ های مختلف مانند فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام، همچنین از بین بردن محدودیت‌ های موجود در سایت‌ های مختلف می ‌توانیم از فیلتر شکن وی پی ان لاین استفاده کنیم.
این برنامه به صورت رایگان در کشور ما قرار دارد. که می‌‌ توانیم توسط لینک‌ های مستقیم آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنیم. و از امکانات مختلف این برنامه که در ادامه به آن اشاره می‌ کنیم استفاده کنیم:

ویژگی های اصلی برنامه وی پی ان لاین

رایگان برای تمامی کاربران
سرعت بسیار بالای سرور ها
افزایش ایمنی دستگاهتان
رابط کاربری ساده
اتصالی راحت به صورت خودکار
رفع انسداد انواع سایت ها و برنامه ها

انجام انواع بازی ها به صورت آنلاین

علاوه بر موارد گفته شده و رفع فیلتر کردن برنامه‌ های مختلف، ما می‌ توانیم توسط سرور های این فیلتر شکن بازی‌ های آنلاین دلخواه خود را با بهترین سرعت و پینگ انجام دهیم. و نگران این نباشیم که در حین بازی اتصال ما قطع شود. چون این برنامه می‌ تواند به صورت خودکار حتی اگر اتصال ما ضعیف شود آن را به سرعت تغییر دهد.

Screenshot image

توضیحی مختصر درباره سرور های برنامه وی پی ان لاین

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد سرور های این برنامه تماماً سرعت بسیار بالایی را در اختیار ما می‌ گذارند. تا بتوانیم از آن ها برای از بین بردن هر نوع محدودیتی استفاده کنیم.
به گونه‌ ای که این سرور ها در کشور های گوناگون قرار دارند. که ما می‌ توانیم بر اساس نیاز خود به هر کدام از آن ها که می‌ خواهیم، متصل شویم.
برای اتصال به این سرورها یا می‌ توانیم با مشاهده سرعتشان به صورت دستی به آن ها متصل شویم. یا این وظیفه را به خود برنامه بسپاریم. تا برای ما یک سرور ایمن و پرسرعت را انتخاب کند. تا بتوانیم فعالیت‌ های دلخواهمان را انجام دهیم.

Screenshot image

 

بنابراین با توجه به ویژگی‌ های گفته شده ما می‌ توانیم فیلتر شکن VPN LINE را برای خود نصب کنیم. و از امکانات مختلف این برنامه برای دور زدن هر نوع فیلترینگی استفاده کنیم.
البته ممکن است سرور های این برنامه دچار قطعی بشوند. که می‌ توانیم آن را با سرور های دیگر عوض کنیم و از امنیت بالایی که این برنامه در اختیار ما می‌ گذارد لذت ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *