دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت وی پی ان ویولت

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت وی پی ان ویولت

نصب نسخه اصلی VPN Vault برای اندروید

فیلتر شکن‌ های زیادی در کشور ما وجود دارند اما هنگام نصب آن ها ما باید به ویژگی‌ هایشان دقت کنیم. تا بتوانیم فیلتر شکن مناسبی برای خود نصب کنیم.
یکی از فیلتر شکن‌ هایی که محبوبیت بالایی دارد و کاربران زیادی آن را نصب کرده‌اند، برنامه وی پی ان ویولت می‌ باشد. که ما هم می‌ توانیم این فیلتر شکن را به صورت رایگان توسط لینک‌ های مستقیم بر روی گوشی‌ های اندرویدی خود نصب کنیم. و با استفاده از امکانات این برنامه، فیلترینگ‌ های موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ ها را از بین ببریم. تا به خدمات دلخواهمان در محیطی امن دسترسی پیدا کنیم.

ویژگی های اصلی فیلتر شکن وی پی ان ویولت

اتصال خودکار و راحت به سرور ها
دارای گزینه دارک مود و دی مود
پاک کردن سوابق مرور ما
دارای سرور های پرمیوم و رایگان
برخورداری از سرور های سریع و باکیفیت
افزایش امنیت اطلاعات


سرعت و امنیت، دو ویژگی مهم در فیلتر شکن وی پی ان ویولت

همانطور که در بالا به ویژگی‌ های این فیلتر شکن اشاره شد، این برنامه می‌ تواند گزینه مناسبی برای ما باشد. چون تمامی خدماتی که یک فیلتر شکن خوب به ما ارائه می‌ دهد را دارد.
اما دو ویژگی اصلی این برنامه یعنی سرعت و امنیت از همه مهم تر است که این فیلتر شکن هر دوی آن ها را دارد. زیرا سرور های این برنامه در کشور های مختلف قرار دارد که ما می‌ توانیم به سادگی و تنها با یک ضربه به آن ها متصل شویم. و اتصالی نامحدود و پایدار برای خود ایجاد کنیم.
علاوه بر آن وقتی به سرور های این برنامه متصل هستیم افراد ناشناس نمی‌ توانند موقعیت ما را ردیابی کنند. همچنین تمام اطلاعات خصوصی ما رمزگذاری و ایمن می‌ شود. که نشان از امنیت بالای وی پی ان ویولت است.

بنابراین با توجه به ویژگی‌ های گفته شده این فیلتر شکن می‌ تواند گزینه مناسبی برای ما باشد. تا بتوانیم به صورت رایگان به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. و از سرعت عالی که این برنامه در اختیار ما می‌ گذارد، لذت ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *