دانلود فیلتر شکن عالی برای پابجی با پینگ ۱۰۰

دانلود فیلتر شکن عالی برای پابجی با پینگ ۱۰۰

چه فیلتر شکنی برای بازی پابجی در کامپیوتر مناسب است؟!

همانطور که می‌ دانیم یکی از بازی ‌های محبوب و معروف آنلاین که کاربران زیادی از آن استفاده می‌ کنند، بازی معروف پابجی می‌ باشد. این بازی علاوه بر آنکه می‌ تواند اوقات فراغت ما را پر کند. می‌ تواند منبع درآمد نیز برای ما باشد. کاربران زیادی اکانت خود را در این بازی ارتقا می‌ دهند. و سپس با قیمت بسیار بالا در بازار می‌ فروشد.
پس این برنامه علاوه بر آنکه می‌ تواند ما را سرگرم کند به کسب درآمد ما نیز کمک خواهد کرد. اما مشکلی که برای ما هنگام استفاده از این برنامه پیش می‌ آید فیلترینگ اعمال شده بر سرور های برنامه است. که باعث می‌ شود ما نتوانیم بدون یک فیلتر شکن مناسب قدرت لازم برای بازی کردن را کسب کنیم.

Screenshot image

فیلتر شکن های پرسرعت چاره حل مشکل بازی پابجی

فیلتر شکنی می ‌تواند برای حل مشکل فیلترینگ این بازی به ما کمک کند. که بتواند سرعت بالایی را در اختیار ما قرار بدهد. تا ما بتوانیم با پینگ پایینی که به دست می‌ آوریم. تجربه یک گیم پلی زیبا و روان در این بازی را داشته باشیم. بنابراین حتماً باید فیلتر شکنی را انتخاب کنیم. که دارای سرور های باکیفیت باشد. چرا که سرعت فیلتر شکن به سرور هایش بستگی دارد.

بازی پابجی را از کجا دانلود کنیم؟

این بازی برای پلتفرم‌ های مختلف ارائه شده است. یعنی ما تقریباً می‌ توانیم با هر دستگاهی که در اختیار داریم از این بازی لذت ببریم. برای مثال کاربران اندروید می‌ توانند این برنامه را از طریق معتبر ترین مرجع دانلود برنامه ‌های اندرویدی یعنی گوگل پلی دانلود کنند.
همچنین کاربران ios می‌ توانند این بازی را از طریق اپ استور دانلود کنند. این بازی حتی برای کنسول‌ های بازی مانند ps5 و ایکس باکس وان نیز موجود است.

استفاده از فیلتر شکن های پولی

از آنجایی که شدت فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه زیاد است. ما برای دریافت پینگ پایین مانند پینگ ۱۰۰ نیاز به فیلتر شکن بسیار قوی داریم. که کمتر وی پی ان رایگانی قادر به فراهم کردن این قدرت بالاست. پس بهتر است برای تجربه بهتر از فیلتر شکن‌ های پولی استفاده کنیم.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *